Jonnelauma olisi halunnut mennä "jutustelemaan" 5kymppisen miehen kanssa tämän kotiin, mies hääsi jonnet matkoihinsa haulikolla ja hänet tuomittiin.
Veljeni sai vakavan aivovamman kun 3 jonnea "jutusteli" hänen kanssaan. Jutustelijat tuomittiin ehdonalaisiin.
Jonnet olisivat vain halunneet "jutustella".
7
636
Vastaukset
- Anonyymi
Jonnelle voi pahoittss ja hänelle voi tulla henkinen trauma, uhrille aivovamma. Kumpi pahempi, oikeiden mielestä jonnen trauma.
- Anonyymi
Ärsytys tarkoituksessa pojjaat menivät. Olivat suunnitelleet koko asian etukäteen. Näin ainakin sanoivat. Siis ennen oikeuteen menemistä. Ongelma on siinä, että hyvin tiesivät mitä olivat tehneet, mutta yhdelläkään ei ollu ns. munaa myöntää asiaa. kertoivat oikeudessa diipa daapaa. No politiikko ainesta pojissa. Kuka hullu nyt totta puhuisi nykyaiakana HÄH.
- Anonyymi
Olisi ladannut heti kolme päätä täyteisellä lattiaan. Olisi loppunut jonneilut siihen.
- Anonyymi
Mies puolusti vain itseään joukolta paskiaisia ja tuomittiin siitä. Hävettää olla suomalainen.
- Anonyymi
Ihme maa kun ei saa itteään puolustaa.
Mun päälle käytiin kun toikkaroin baarista kotio selvinpäin.
Luuli jonnet helpoksinakiksi ja humalaiseksi .
Mutta en ollu. Jonnet haettiin lansilla paikalta kun soitin niille apua.
Kiittelivät ja Poliisi myös kun olin löytänyt huonokuntoiset pojaat .- Anonyymi
Ja sitten heräsit ja otit lääkkeesi.
- Anonyymi
Kaikilla vanhemmilla ihmisillä pitäis olla haulikko jotta voisivat puolustaa itseään ja läheisiään, jos jonnelauma tulee juttelemaan kahdelta yöllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49901
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56762
- 101741
- 33702
- 60699