Menen abortin vastaiseen mielenosoitukseen.

Anonyymi

Olen katolilainen ja ekonomi, juristi sekä diplomi-insinööri.

Onko Lutheriin uskovia tulossa?

32

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä taas menen marssimaan elämän puolesta!

• Anonyymi

Paljonko teitä saapuu paikalle? Onko live-lähetystä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

150-250

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sen etukäteen tietäisi?

• Anonyymi

Suvaitsemattomat, omaa ihmisarvoaan muiden ihmisarvoa ylempänä pitävät tulivat häiriköimään Päivin puhetta siitä kuinka kaikilla on sama ihmisarvo. Soittivat joillain pilleillä/torvilla puheen päälle. Sellaista sakkia nuo totalitaristit.

• Anonyymi

Joukko verenhimoisia abortin kannattajia yritti häiritä Päivin puhetta kovalla torviin puhaltamisella. Onneksi poliisi puuttui häiriköintiin.

• Anonyymi

Missä kohtaa Päivi puhuu? Ensimmäinen puhuja on joku mies ja ainoa. Muita ei ole, puheen jälkeen alkaa marssi. Valehteletkos Sinä Per*kele?

• Anonyymi kirjoitti:

Missä kohtaa Päivi puhuu? Ensimmäinen puhuja on joku mies ja ainoa. Muita ei ole, puheen jälkeen alkaa marssi. Valehteletkos Sinä Per*kele?

Päivi
        Puhui n. klo 14:30 ja ennen häntä oli kahden naisen puheet 😃
        Puheet pidettiin marssin määränpäässä eduskunta talolla.

• Anonyymi
        u.v kirjoitti:

Päivi
        Puhui n. klo 14:30 ja ennen häntä oli kahden naisen puheet 😃
        Puheet pidettiin marssin määränpäässä eduskunta talolla.

Eikö Päivin puhetta ole YouTubessa ollenkaan. Noiden kahden naisen on kyllä. Huonoa julkisuutta ja ei julkaista vai mitä?
        https://www.youtube.com/watch?v=F9vSx9T0ukg

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö Päivin puhetta ole YouTubessa ollenkaan. Noiden kahden naisen on kyllä. Huonoa julkisuutta ja ei julkaista vai mitä?
        https://www.youtube.com/watch?v=F9vSx9T0ukg

En minä tiedä. Minä seurasin lähetyksen livenä
        😃

• Anonyymi
      • Anonyymi

Sinulla on tosi iso koura. 🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole paljon, lyhyt jono lyllertää eduskuntatalolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen koura jää mulla noista vielä tyhjäksikin. 🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole paljon, lyhyt jono lyllertää eduskuntatalolle.

Liian paljon, koska ateistit olivat häiritsemässä.

• Anonyymi

Ei silloin kun selaan sillä raamattua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei silloin kun selaan sillä raamattua.

Myös väkevässä ylistyksessä tarvitaan molemmat kädet. Harvoin ehtii munaa pitämään, itse asiassa.

• Anonyymi

Vastaavilla tiedoilla varustettuja ainakin näkyi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös väkevässä ylistyksessä tarvitaan molemmat kädet. Harvoin ehtii munaa pitämään, itse asiassa.

Seurakunnalle lahjoittaminenkin sujuu parhaiten 2 käellä. Sekä tietty testamentin teko.

• Anonyymi

Kokemuksen äänikö siellä kuiskuttelee? Kaikki eivät ehkä kuitenkaan ole kaltaisiasi :)

• Anonyymi

Upea miekkari. Kuulen jo aborttilain kaatumisesta syntyvän ryskeen. Tätä voiman näyttöä ei edes satanistien ämmähallitus voi jättää ilman huomiotta.

• Anonyymi

Aborttilaki ei tuolla vielä kaadu ja sitä myöten aborttien määrä moninkertaistu kuten ilmeisesti toivot.
        Voitko tarkentaa missä olet joutunut mainitsemasi hallituksen kanssa tekemisiin, niin voidaan muut välttyä vastaavalta kosketukselta ja jatkaa maailman parantamista myös raskaana olevat naiset huomioiden.

• Anonyymi

Hedelmällisessä iässä olevia naisia sinne tarvitaankin, teidän äänne painaa vaakakupissa paljon. Usein noihin änkeää vanhoja ja keski-ikäisiä ukkoja pitämään paatoksellisia puheitaan jolloin naisen ääni katoaa korskahtelevien uroiden mylvintään.

• Anonyymi

Oletko ikärasisti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ikärasisti?

Voi kultapieni tietenkään en ole minkäänlainen rasisti :) Käsittääkseni abortteja tehdään vain hedelmällisessä iässä oleville naisille, joten heidän ääntään tuollaisissa tilaisuuksissa pitäisi kuulla.
        Mieshän on ainoastaan syyllinen naisen tahdon vastaiseen raskauteen, joten hänen sanoillaan ei pitäisi olla minkäänlaista käytännön merkitystä... mies jättää päätöksenteon yksin naiselle hedelmöittämällä naisen tai sitten voipi yrittää saada hedelmöitetyn munasolun kirurgisesti istutettua itseensä ja nauttia miehekkäästi niin raskauden kuin synnytyksenkin ihanuudesta ihan omakohtaisin tuntemuksin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kultapieni tietenkään en ole minkäänlainen rasisti :) Käsittääkseni abortteja tehdään vain hedelmällisessä iässä oleville naisille, joten heidän ääntään tuollaisissa tilaisuuksissa pitäisi kuulla.
        Mieshän on ainoastaan syyllinen naisen tahdon vastaiseen raskauteen, joten hänen sanoillaan ei pitäisi olla minkäänlaista käytännön merkitystä... mies jättää päätöksenteon yksin naiselle hedelmöittämällä naisen tai sitten voipi yrittää saada hedelmöitetyn munasolun kirurgisesti istutettua itseensä ja nauttia miehekkäästi niin raskauden kuin synnytyksenkin ihanuudesta ihan omakohtaisin tuntemuksin :)

Aivan, ei mahoille eikä miehille sananvaltaa aborttiasioissa. Vasta sitten kun voivat synnyttää.

• Anonyymi

Oliko tuo nyt sitten aidon tosiuskovan profeetan taidonnäyte :) pitänee kertoa lapsilleni miten huono tuuri heille vanhempiensa suhteen on päässyt käymään :)

• Anonyymi

Itse asiassa erittäin positiivista miten joukossa oli äitejä, sekä vielä hedelmöitymisikäisiä naisia.
        Plussaa erityisesti Kirsille vaikeasta tilanteestaan toipumisesta noinkin rohkeasti.
        Aloituksen juontajaksi ja lääkäriksi olisin kaivannut synnyttänyttä naista, miehillä on tapana sivuuttaa joitakin olennaisia naisiin liittyviä asioita turhan vähällä huomiolla :)
        Ihan positiivinen juttu kaikenkaikkiaan, enemmäkin olisi saanut tulla porukkaa paikalle... mutta ihan hyvä näinkin.

• Anonyymi

Koita nyt jo kultapieni päättää millaisen sinä päätät minun olevan mielestäsi :)

• Anonyymi

Yksi Suomen parhaista piispoistakin marssilla etulinjassa

• Anonyymi

Ketkö on parhaat piispat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketkö on parhaat piispat?

Ainakin se viime kuussa piispaksi vihitty 👍🏻

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1548
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1489
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      340
      1316
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      998
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      891
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe