Olen useasti ottanut yhteyttä mm ohjelmien sisällöstä sekä kiittäen että kysyen. Kirjoitin puoli päivää vastinetta ja kysymyksiä Keskitalon aborttijuttuun. En kannata aborttia mutta yritin naisena ja äitinä ja isoäitinä valottaa asioita ja ennen kaikkea kysyä mitä ehdotatte kun esityksenne johtaa tähän. Ei reaktiota. Kysyin myöhemmin mihin Teksasin ilmiantosysteemi johtaa. Ei vastausta. Kysyin korona asenteista. Ei vastausta. Kommentoin testamentti -ja Trumpiltoja ja Ahvion näkemyksiä. Ahviosta pidän luterilausuuden puoltajana. Ei vastausta. Lähetin kysymyksiä TMViltaan. Ei reaktiota.
Tv7 on samanlainen. Ei vastausta. Kysyn aina kohteliaasti mutta ehkä täytyykin olla räväkämpi.
Edes muodollista kuittausta odottaisi viestiin. "Olemme vastaanottaneet. Tällä hetkellä emme ehdi tai pysty vastaamaan. Terv Xx patmos,/tv7".
Olen turhautunut Kuuntelen molempia tunteja pv.
tv7 ja Patmos eivät koskaan reagoi viesteihin
44
977
Vastaukset
- Anonyymi
Osoita kirjeet suoraan Meller tai Ojares
- Anonyymi
Mitä täällä kitiset ?
- Anonyymi
Ihme asenne sinulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme asenne sinulla.
Miten aloitus liittyy luterilaisuuteen?
Kyllä minulle vain vastataan aina kun laitan sähköpostia 😃
- Anonyymi
Mutta sinähän oletkin - ainakin omien sanojesi mukaan - noiden medioiden suurtukija huomattavilla rahasumilla. Näin olet ainakin täällä julistanut...
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinähän oletkin - ainakin omien sanojesi mukaan - noiden medioiden suurtukija huomattavilla rahasumilla. Näin olet ainakin täällä julistanut...
Missä olen sanonut tukevani TV7:kaa 😀❓
Melkoista mielikuvitusta, että vastaukset menisivät kannatuksen mukaan 🤣- Anonyymi
Fanina et esitä hankalia kysymyksiä.
u.v kirjoitti:
Onko sinulla jotain sitäkin vastaan 😃❓
Sanotaan vaikka niin, että luulen tuon "ystävyyden" olevan täysin yksipuolista ja sikäli lähinnä mielikuvituksesi tuotetta.
Tästä todistaa sekin, että kun palstalla on monia kertoja keskusteltu Melleristä ja mielestäsi aina valehdeltu, et koskaan ole kysynyt asiaan Lexan kommenttia, vaikka juuri sanoit että hän vastaa sinulle aina.- Anonyymi
Missä muka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä muka?
Linkki on tässä ketjussa.
- Anonyymi
Aapee miettii. Ok, syy selvisi. En tue noita sentilläkään. Enkä tule tukemaan. Mellerin talousliittopuheet liikaa.
- Anonyymi
Lopeta trumppiyhtiöiden seuraaminen.
- Anonyymi
Tämä Suomalainen paska järjestö. Läpeensä kiero järjestö.
- Anonyymi
Kopio 100,- tilisiirrosta Patmokselle liitteeksi, niin vastaavat ihan varmasti joka kerta. Tee asia oikein.
-a-teisti-- Anonyymi
1970 - luvulla puhuttiin, jopa helluntailaisuudessa, että Patmos ei raitista .
tosin eipä se helluntailaisuuskaan paljon "Patmoksesta" eroa ?? Mieheni katsoi Patmosta, ja eteen hyppäsi 40 euroa, koska Afganistanissa kristityt ovat pahassa pulassa.
Sinne menevät Patmos on pahassa pulassa. Kirjoitin ihan oikein.
Mutta uskovilta rahat pois.- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Mieheni katsoi Patmosta, ja eteen hyppäsi 40 euroa, koska Afganistanissa kristityt ovat pahassa pulassa.
Sinne menevät Patmos on pahassa pulassa. Kirjoitin ihan oikein.
Mutta uskovilta rahat pois.Katsoi Patmosta????
- Anonyymi
Missä ihmeessä tommosta Patmosta on katsonut?
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Etkö seuraa nettiä?
Miksi sitten sanot, että katsoi Patmosta?????
- Anonyymi
Ei ole, mutta sinä ihan takuulla olet!
- Anonyymi
Kartan sinua:
"...yritin naisena ja äitinä ja isoäitinä valottaa asioita ja ennen kaikkea kysyä mitä ehdotatte kun esityksenne johtaa tähän. Ei reaktiota. Kysyin myöhemmin mihin Teksasin ilmiantosysteemi johtaa. Ei vastausta. Kysyin korona asenteista. Ei vastausta. Kommentoin testamentti -ja Trumpiltoja ja Ahvion näkemyksiä. Ahviosta pidän luterilausuuden puoltajana. Ei vastausta."
Vai kysyitkö täysin vääriä kysymyksiä? Ei ne näin vaikeisiin varmasti vastaa.- Anonyymi
Varmaan vähentää abortteja.
Oliko muuta? Anonyymi kirjoitti:
Varmaan vähentää abortteja.
Oliko muuta??? Eli vastaaminen tuollaisiin kysymyksiin mielestäsi vähentää abortteja? :D :D
Ketjusta on poistettu 192 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796