tv7 ja Patmos eivät koskaan reagoi viesteihin

Anonyymi

Olen useasti ottanut yhteyttä mm ohjelmien sisällöstä sekä kiittäen että kysyen. Kirjoitin puoli päivää vastinetta ja kysymyksiä Keskitalon aborttijuttuun. En kannata aborttia mutta yritin naisena ja äitinä ja isoäitinä valottaa asioita ja ennen kaikkea kysyä mitä ehdotatte kun esityksenne johtaa tähän. Ei reaktiota. Kysyin myöhemmin mihin Teksasin ilmiantosysteemi johtaa. Ei vastausta. Kysyin korona asenteista. Ei vastausta. Kommentoin testamentti -ja Trumpiltoja ja Ahvion näkemyksiä. Ahviosta pidän luterilausuuden puoltajana. Ei vastausta. Lähetin kysymyksiä TMViltaan. Ei reaktiota.

Tv7 on samanlainen. Ei vastausta. Kysyn aina kohteliaasti mutta ehkä täytyykin olla räväkämpi.

Edes muodollista kuittausta odottaisi viestiin. "Olemme vastaanottaneet. Tällä hetkellä emme ehdi tai pysty vastaamaan. Terv Xx patmos,/tv7".

Olen turhautunut Kuuntelen molempia tunteja pv.

44

977

Vastaukset

• Anonyymi

Osoita kirjeet suoraan Meller tai Ojares

• Anonyymi

Mitä täällä kitiset ?

• Anonyymi

Ihme asenne sinulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihme asenne sinulla.

Miten aloitus liittyy luterilaisuuteen?

• Kyllä minulle vain vastataan aina kun laitan sähköpostia 😃

• Anonyymi

Mutta sinähän oletkin - ainakin omien sanojesi mukaan - noiden medioiden suurtukija huomattavilla rahasumilla. Näin olet ainakin täällä julistanut...

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta sinähän oletkin - ainakin omien sanojesi mukaan - noiden medioiden suurtukija huomattavilla rahasumilla. Näin olet ainakin täällä julistanut...

Missä olen sanonut tukevani TV7:kaa 😀❓
        Melkoista mielikuvitusta, että vastaukset menisivät kannatuksen mukaan 🤣

• Anonyymi

Fanina et esitä hankalia kysymyksiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Fanina et esitä hankalia kysymyksiä.

Kritiikiä voi esittää myös rakentavasti 😃

• Onko sinulla jotain sitäkin vastaan 😃❓

• u.v kirjoitti:

Onko sinulla jotain sitäkin vastaan 😃❓

Sanotaan vaikka niin, että luulen tuon "ystävyyden" olevan täysin yksipuolista ja sikäli lähinnä mielikuvituksesi tuotetta.

Tästä todistaa sekin, että kun palstalla on monia kertoja keskusteltu Melleristä ja mielestäsi aina valehdeltu, et koskaan ole kysynyt asiaan Lexan kommenttia, vaikka juuri sanoit että hän vastaa sinulle aina.

• En kerro 😃
        Jokainen voi lukea sen ihan itse vai joko poistatit sen ❓

• Anonyymi

Missä muka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä muka?

Linkki on tässä ketjussa.

• Miksi vietiin esimerkiksi viinipullonavaaja, mutta ei mikrouunia? Miten selität?

• Anonyymi

Aapee miettii. Ok, syy selvisi. En tue noita sentilläkään. Enkä tule tukemaan. Mellerin talousliittopuheet liikaa.

• Anonyymi

Lopeta trumppiyhtiöiden seuraaminen.

• Anonyymi

Tämä Suomalainen paska järjestö. Läpeensä kiero järjestö.

• Anonyymi

Kopio 100,- tilisiirrosta Patmokselle liitteeksi, niin vastaavat ihan varmasti joka kerta. Tee asia oikein.

-a-teisti-

• Anonyymi

1970 - luvulla puhuttiin, jopa helluntailaisuudessa, että Patmos ei raitista .

tosin eipä se helluntailaisuuskaan paljon "Patmoksesta" eroa ??

• Mieheni katsoi Patmosta, ja eteen hyppäsi 40 euroa, koska Afganistanissa kristityt ovat pahassa pulassa.

Sinne menevät Patmos on pahassa pulassa. Kirjoitin ihan oikein.

Mutta uskovilta rahat pois.

• Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

Mieheni katsoi Patmosta, ja eteen hyppäsi 40 euroa, koska Afganistanissa kristityt ovat pahassa pulassa.

Sinne menevät Patmos on pahassa pulassa. Kirjoitin ihan oikein.

Mutta uskovilta rahat pois.

Katsoi Patmosta????

• Anonyymi

Missä ihmeessä tommosta Patmosta on katsonut?

• Anonyymi kirjoitti:

Missä ihmeessä tommosta Patmosta on katsonut?

Etkö seuraa nettiä?

• Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

Etkö seuraa nettiä?

Miksi sitten sanot, että katsoi Patmosta?????

• Anonyymi

Ei ole, mutta sinä ihan takuulla olet!

• Anonyymi

Kartan sinua:

• "...yritin naisena ja äitinä ja isoäitinä valottaa asioita ja ennen kaikkea kysyä mitä ehdotatte kun esityksenne johtaa tähän. Ei reaktiota. Kysyin myöhemmin mihin Teksasin ilmiantosysteemi johtaa. Ei vastausta. Kysyin korona asenteista. Ei vastausta. Kommentoin testamentti -ja Trumpiltoja ja Ahvion näkemyksiä. Ahviosta pidän luterilausuuden puoltajana. Ei vastausta."

Vai kysyitkö täysin vääriä kysymyksiä? Ei ne näin vaikeisiin varmasti vastaa.

• Anonyymi

Varmaan vähentää abortteja.
        Oliko muuta?

• Anonyymi kirjoitti:

Varmaan vähentää abortteja.
        Oliko muuta?

?? Eli vastaaminen tuollaisiin kysymyksiin mielestäsi vähentää abortteja? :D :D

Ketjusta on poistettu 192 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe