Yleensä kun käy lidlissä, tokmannilla tai s-marketissa, siellä on joku noin 25-40v, ruskeahiuksinen mies aina alottamassa keskustelua ja “häiritsemässä” porukkaa. Tietääkö kukaan kuka hän on? Moni tuttu on tullut sanomaan että hän on ahdistava, voin sanoa samaa itsekin.
Kuka on tämä mies?
7
1084
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan sama tyyppi joka roskiksia penkoo?
- Anonyymi
Aikoinaan pummasi rahaa tai kyytiä joku tuollainen. Asui ilmeisesti jossakin valvotuissa oloissa.
- Anonyymi
Nii onhan se tosi outoa tässä pikkukylässä jos joku tulee kaupassa juttelee 😂 ja tiedän kyllä ketä tarkotat ,enemmän mua ahistaa ne mummot jotka tulee kaupassa kysyy neuvoo ,enkä mä helvetti edes ole siellä töissä
- Anonyymi
Mutta tokihan nevova voit vaikka et ole työssä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tokihan nevova voit vaikka et ole työssä?
No samaa voi varmaan sanoa aloittajalle ,kai sitä jutella voi vaikka siitä ei pidä 💁♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No samaa voi varmaan sanoa aloittajalle ,kai sitä jutella voi vaikka siitä ei pidä 💁♀️
Totta. Ystävällisyys on sydämen hyve. 😍
- Anonyymi
Vai pylly- pena? Lue ylilautaa niin tiiät ketä toi tarkoittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712