Kurkku tuntuu kipeältä. Minä epäilen hytin ilmastointia, mutta kaverit koronatartuntaa. Suosittelevat minun jäävän hyttiin loppuillaksi.
Onko mitään järkeä? Haluaisin pitää hauskaa ja juoda kurkkulääkkeksi jotain fernettiä tai vastaavaa yrittijuomaa. Olo on muuten kohtuu hyvä.
Pitääkö vetäytyä hyttiin karanteenin jos kipeä?
Anonyymi
3
210
Vastaukset
- Anonyymi
Jäät ehdottomasti hyttiisi ja poistut maihin viimeisenä etkä muiden mukana.
- Anonyymi
Nyt on 1000 muuta flunssaa liikkeellä. Jos tulee korona niin sinulle tulee kuumetta ja voit huonosti. Siihen asti mennään kuten ennenkin.
- Anonyymi
Kiitos kommentoijille. Ei minulla ole täällä mitään tekemistä. Olen 20 cl jägermeisterin nyt juonut ja kurkku tuntuu paremmalta. Lähden etsin porukan ja notkumaan luultavasti myöhemmin yökerhon tiskille. Ps. harvinaisen huonoa ohjelmaa lähettää hytti-tv.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774