Rosella lopettaa Maarianhamina - Kapellskär -reitin ja siirtyy Helsinkiin, mistä aloittaa 20hTallinnan risteilyt. Gabriella kaiketin keskittyy vain Tukholman liikenteeseen.
Aamulla aviisista luettua
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No, jo olikin aika tehdä tuo muutos.
- Anonyymi
Tukholman liikenne alkaa vetää. Sitähän tuo tarkoittaa.
- Anonyymi
Aamun laskuhumalassa:)))
- Anonyymi
Juu ja klubilaisille vitosella Tallinnaan!
Päiväristeilyt Tallinnaan tekivät paluun! Sen kunniaksi 5000 nopeinta voivat varata viiden päivän ajan Päiväristeilyn 5 eurolla! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja klubilaisille vitosella Tallinnaan!
Päiväristeilyt Tallinnaan tekivät paluun! Sen kunniaksi 5000 nopeinta voivat varata viiden päivän ajan Päiväristeilyn 5 eurolla!Toi pilettihä on melkein ku ilmane. Jää enempi ostoksiin.
- Anonyymi
Rosella jaksaa porskuttaa. Matkustin laivalla vuonna 1996 reitillä Kapellskär-Naantali, eikä laiva ollut silloinkaan uutuudella pilattu.
- Anonyymi
Minä 80-luvun lopulla. Tukholmaan talvella Viking Sallylla, hytti oli oikealla laidalla, taisi olla viides edestä. Jäät kihisivät koko yön. Takaisin Rosellalla, nyt hytti oikealla laidalla toiseksi viimeinen. Oli oikein rauhallista.
- Anonyymi
Tämä aamuna taisi tuolla peräkamarin matkakadehtijalla mennä leipä väärään kurkkuun.
Tässä aviisin uutisen otsikosta:
"Matkojen kysyntä rajussa nousussa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748