Vittumaisen naapurit

Anonyymi

Ihmettelen suuresti miksi alta 15 vuotiaat eivät saa ajaa pellolla omilla pikku crosseilla ilman että poliisin tarvii tulla vikisee ja vittuilemaan. Jonkun on tarvinnut ilmoittaa asiasta, tulis ilmoittaja mulle henkilökohtaisesti kyselemään tai urputtamaan kerron kyllä että saavat ajaa pellolla. Näistä kahdesta tulee varmasti liikkeessä hyviä kuskeja kun osaavat käsitellä ajokkiaan tilanteissa koska ovat harjoitelleet.
Osaavat muuten ajaa autollakin, jopa yleisellä tiellä.
Ei aina tarvitse olla niin kuin suomen laki, aina kieltämässä, koskaan ei ole mikään sallittua laissa.

15

1599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä sä urputat juntti. Osta oma maatila jossa ei ole naapureita. Eiköhän sitten saa ajaa. Lisäksi on semmoisia ratoja joten vie jonnet sinne ajamaan. Tollo!

• Anonyymi

Eikö laki koske myös kuurolan hihhuli perhettä. Vai kuvittelevatko he oleva jumalasta seuraavia

• Anonyymi

ko mukuloista ei todellakaan tule hyviä kuskeja , täysiä vat.....ä koko perhe

• Anonyymi

jos tulee isäänsä joka koheltaa aina rajua ylinopeutta , niin tuleeko siitä sitten hyvä kuski

• Anonyymi

Eikö siihen ajeluun ole maanomistajan lupaa vai mistä kiikastaa? Jos ei lupaa, niin aiheesta valittavat. Kenenkään pelloille ei ole lupa mennä ajelemaan omin päin. Eli vaikka se on "vain" pelto, niin silti maanomistajan lupa tarvitaan.

• Anonyymi

Ette myöskään voi häiriköidä naapureita jatkuvalla ärsyttävällä pärinällä. Hyvä että joku on ilmoittanut. Vaikutat varsin itsekkäältä 'minä minä ' tyypiltä.

• Anonyymi

Valittaja oli kait kuuro mykkä sokea veteraani naapurista?

• Anonyymi

Jokainen teko ilmaisee tekijänsä.

• Anonyymi

Ooksää kännissä, ei päätä eikä häntää

• Anonyymi

Säpilänniemessä ajetaan autolla pientä peltoa ympäri (on kait heidän oma), mutta ei kiva kuunnella samaa meteliä tunnista toiseen...

• Anonyymi

En ole SE naapuri, mutta arvostan jos poliisit tulivat ohjeistamaan. Saisivat puuttua useamminkin kylänraitilla ja ihmisten takapihoilla ja edustoilla rällääviä, huutavia, renkaita kirskuttavia kuskeja. Mutta jos kotona ei hyviä tapoja opeteta, noudateta tai vaadita niin lopputulos on sama kuin edellinen kirjoittaja. Heti herne nenään kun asiat ei mene sillälailla kun itse haluaisi tai kun maailmassa on vain minä minä minä

• Anonyymi

Aloittaja on ihan itse Vittumainen Naapuri!!!
      Lakkaa se toisten häiriköinti ja opeta mukulas tavoille. Lienee tosin vaikeaa, jollei itsekkään osaa olla.
      Kunnan sossusta saat apua lastesi sekä itsesi tavoille oppimiseen. Suosittelen.

• Anonyymi

Aloittajalla ei ole muksuja eikä mukuloita mutta oma maatila on missä voi vaikka muutkin luvan saaneet ajaa.

• Anonyymi

Aloittaja on juuri tämä jonka mukulat tään häiriköinnin aloitti.

• Anonyymi

Se on sellainen ikä se viisitoista, että ollaan olevinaan.
      Jos ei viisitoistavuotias tiedä mitä saa tehdä ja mitä ei saa, niin paras ottaa nokkaan kiinni ja vääntää. Kyllä kohta muistuu mieleen mitä saa tehdä ja mitä ei saa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1409
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      938
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      798
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      782
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      64
      731
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33