Huonoon suuntaan on menty
Lainojen maailma pettävällä pohjalla.
Ymmärrys hoi...
Talous ei ole terve
10
1192
Vastaukset
- Anonyymi
Huono politiikka huono suunta
- Anonyymi
Elämisen hinta nousee säästäminen vaikeutuu verot nousevat.
- Anonyymi
Raskaalla mielellä maksavat vuosikymmeniä lainaansa tukahtunein tuntein väsynein mielin.
- Anonyymi
Pankki edesvastuuton jos lainan myöntää. Harkintaa tulisi käyttää.
- Anonyymi
Pankki käyttää aina sitä harkintaa. Mutta kun pankki sitten evääkin lainapyynnön,
niin sitten vasta vinkuminen ja syyttely alkaakin.
Panki kyllä laskelmoi ihan oikein eli olet kyvytön huolehtimaan lainasta.
- Anonyymi
Pankin syy viimekädessä.
- Anonyymi
Aikuisena elämiseen ikävä kyllä kuuluu vastuu omista teoistaan sekä vastaaminen syistä ja seurauksista.
- Anonyymi
Tätä ei olisi tapahtunut 1970
Se on varma - Anonyymi
Talous oli terve asiat paikoillaan.
- Anonyymi
Oman talouden tervehtyminen alkaa siitä, että tajuaa olevansa asioista itse vastuussa. Lopettaa muiden syyttelyn ja miettii miksi itse on taas elänyt yli varojensa. Ottaa opikseen, kehittyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709