Kannattaa hakea heti rokote, lue:
https://thl.fi/fi/-/koronarokotteita-riittaa-suomessa-hyvin-nyt-kaikille-halukkaille?redirect=/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19
Koronarokotteita riittää Suomessa hyvin nyt kaikille halukkaille
Anonyymi
10
90
Vastaukset
- Anonyymi
Loistava uutinen! Kiitoksia
- Anonyymi
Pistelköön toisiinsa. Kasvaa kuntokin kohisten, kun juoksevat itse piikkiä pakoon.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Se on vähä.. Kukkuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vähä.. Kukkuu
Luuruu
- Anonyymi
Rokotteita riittää, halukkaita ei
- Anonyymi
Hakekaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakekaa
"Presidentti ei esimerkiksi puhu siitä, että koronarokotetut olisivat rokottamattomien panttivankeina. – Mielestäni rokottamattomat ovat tehneet itse itsestään panttivankeja. Näyttää olevan kahdenlaista ilmaa. Osa suhtautuu: ”ei ole lähelläkään”. Heille totean, että jos sattuu ihan kohdalle?"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722