Olen 11-vuotias ja harrastan cosplayta. Mistä voin löytää muita samaa harrastavia? Onko facessa mitään ryhmiä? Tai jossain muualla?
Olis tosi kiva löytää muita tyttöjä jotka harrastaa tätä. Mulla ei ole yhtään ystävää eikä muutenkaan ketään joka tykkäisi myös cossauksesta tai animesta.
Cosplay harrastajia?
6
323
Vastaukset
Itse olen 24/7 Togo Masakazu cosplayssä.
- Anonyymi
Tiktokis on aika paljo cossaajii ja sielt oon saanu ite pari kaveriiki
- Anonyymi
Niille jotka eivät tiedä mistä puhutaan niin esimerkki:
https://www.youtube.com/watch?v=QfGmPMVLqr4 - Anonyymi
Minäkään et ole paljoa muita saman ikäisiä cossaajiaja anime faneja tavannut (ja vanhemmat ei anna ladata tiktokkii) niin vaikka olen paljon asiaa tutkinut aina löytyy vain aikuisia tai huomattavasti vanhempia(olen 12) koulussa kin olen yrittänyt kavereille kertoa mutta heitä ei kiinnosta ja sitten kun käytän lähes joka päivä vekkihameita ja kaulus paitoja niin pojat vaan haukkuu mua "kawaii UwU":ksi jos otetaan johonkin coneihin tulossa (tai ihan muuten vaan haluat tavata) niin vastaa tähän. (Ainakin kauppakeskus Sellon enmuistamikä-conissa olen jo monta vuotta käyn nyt kun asun lähellä) PS. Itsekkin kaipaisin saman henkistä ystävää
- Anonyymi
Moii, oon 14 ja harrastan cosplayta, eli jos haluut joskus jutella...? :)
- Anonyymi
😑 ----
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764