kenellä kokemuksia nidelv 18 dc. kone omc 175 cobra. Merikelpoisuus? Kulutus? Muuta huomioitavaa ko venettä hankkiessa. tämä vene vm. -87. mitään isompia remppoja ei ole tehty. huollot kylläkin
nidelv 18
5
660
Vastaukset
- öäläöä
weaåfhnfcq4wcvfhir5fctuawekcfrknherjnhfscrhnjfbrvh
kun Talberg Nautica niitä myi tuli jonkun verran kokeiltua. Yhteen testattiin teräspotkuria. Varsin hyvän vaikutelman sain. Vahvanoloinen ja ajoominaisuudet mukavat.
Kulutus ehjällä tuollaisella oneella lie siinä 08-1L/nmlKaverilla oli samanlainen monta vuotta, moottorina oli tosin VP AQ 151/290SP. Itsekin ajelin sillä montaa kertaa, ja totesin sen hyväksi ajaa, ei tee mitään yllättävää ja ottaa aallo tmukavan pehmeästi. Kaveri tuli kerran Hangosta Helsinkiin varsin kovassa kelissä mukanaan nejä matkustajaa ja vene pärjäsi mainiosti, ainoa ongelma oli se että matkustajia pelotti pahimmissa paikoissa. Keulaankin mahtuu pari henkeä nukkumaan, kaverilla tosin oli tapana nukkua aurinkotasolla pressun alla koska siellä oli viileämpää.
Toinen asia on tuon yksilön tekniikka, onneksi vetolaitteena on Cobra jonka voi tarvittaessa korvata Volvon SX:ällä, mutta jos moottoriin ei ole vaihdettu pakosarjoja jne, niin edessä saattaa olla aikamoinen rahanmeno. Ja toki kommentoin tämän päivän tilannetta, alkuperäisen viestin aikaan moottorikin oli 8 vuotta nuorempi :)- ooooooooooiiiiiiiiii
se on liian pieni, AIVAN liian pieni
- hijun
mitäs ite sit ajattelit ooooooooooiiiiiiiiii. onko kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa762509En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721597Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181204
- 131146
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91116- 201019