nidelv 18

vaihto

kenellä kokemuksia nidelv 18 dc. kone omc 175 cobra. Merikelpoisuus? Kulutus? Muuta huomioitavaa ko venettä hankkiessa. tämä vene vm. -87. mitään isompia remppoja ei ole tehty. huollot kylläkin

5

660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öäläöä

weaåfhnfcq4wcvfhir5fctuawekcfrknherjnhfscrhnjfbrvh

• kun Talberg Nautica niitä myi tuli jonkun verran kokeiltua. Yhteen testattiin teräspotkuria. Varsin hyvän vaikutelman sain. Vahvanoloinen ja ajoominaisuudet mukavat.
      Kulutus ehjällä tuollaisella oneella lie siinä 08-1L/nml

• Kaverilla oli samanlainen monta vuotta, moottorina oli tosin VP AQ 151/290SP. Itsekin ajelin sillä montaa kertaa, ja totesin sen hyväksi ajaa, ei tee mitään yllättävää ja ottaa aallo tmukavan pehmeästi. Kaveri tuli kerran Hangosta Helsinkiin varsin kovassa kelissä mukanaan nejä matkustajaa ja vene pärjäsi mainiosti, ainoa ongelma oli se että matkustajia pelotti pahimmissa paikoissa. Keulaankin mahtuu pari henkeä nukkumaan, kaverilla tosin oli tapana nukkua aurinkotasolla pressun alla koska siellä oli viileämpää.

Toinen asia on tuon yksilön tekniikka, onneksi vetolaitteena on Cobra jonka voi tarvittaessa korvata Volvon SX:ällä, mutta jos moottoriin ei ole vaihdettu pakosarjoja jne, niin edessä saattaa olla aikamoinen rahanmeno. Ja toki kommentoin tämän päivän tilannetta, alkuperäisen viestin aikaan moottorikin oli 8 vuotta nuorempi :)

• ooooooooooiiiiiiiiii

se on liian pieni, AIVAN liian pieni

• hijun

mitäs ite sit ajattelit ooooooooooiiiiiiiiii. onko kokemuksia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      76
      2509
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1809
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1597
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1417
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      118
      1204
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1146
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1116
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe