Kotirokotus

Jotkut ihmettelevät, miksi porukat eivät ota koronarokotusta.
Itselläni ja monella muulla on ollut ongelma lähteä rokotuspaikkaan.
Maalla asutaan. Ilman autoa. Bussit eivät kulje illalla eikä viikonloppuna
Kunnassamme on annettu rokotusajat iltaisin ja lauantaisin.
Tähän tyssää monen lähteminen.
Taksi maksaa yli 100 euroa meno-paluu.
Itse sanoin ajavarauksessa, että ei ole kohdallani kuin yksi vaihtoehto.
Tulette kotiini rokottamaan.
Ja niin tapahtui.
Kannattaa pitää kiinni oikeuksistaan.
Kun on ilmainen rokotus luvattu.

10

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

olisivat varmaan tuoneet pitsaa tullessaan jos olisit huomannut vaatia
      nj

• Ano/nj
        Pizzalähettinä toimiminen ei oikein kuulu sairaanhoitajien työnkuvaan.
        Kyllä koronarokotus kotisoffalla pesee tullenmennen jonkin säälittävän kinkku-pepperone-aurajuusto lätyn.

• Anonyymi

Olipa terveydenhoidolta hienosti tehty, taisivat tehdä samalla kotikäynnin muillekin asiakkaille. Hienoa kun jaksat pitää kiinni oikeuksistasi.
      Hytinäx1

• Hytinäx
        Asun vanhusten rivitaloilla.
        Täällä käy muutamalla henkilöllä kotihoito.
        Heidät on rokotettu ja rokotetaan kotikäynneillä.
        Eivät siis pelkästään minun takiani tulleet.
        Hieno ele minunkin mielestäni.

• Anonyymi

Kaikki ei tiedä oikeuksista 80v ja ylikin. älli voi pelata hyvin mutta ei jalat ulkona. informatiota myös kaikille vanhuksille ilmaislehdet ITÄ-HELSINKI. Rolatorin ja muut apuvälineet saa lainaksi,vaikka ei ole kodinhoidon asiakas kuulokojeita myöten.Lääkri kirjoitaa vaan todistus niiden tarpeista.Kodin hoidon asiakaille,nimen omaan heidän lähiomaisille: Osto palveluna saa apua. Ette voi aina vedota Maksaa! Puhua sitten yksinäistä sukulaista tekee työ mikä Teille kuuluu.Jos ostopalvelut maksaa siivous ja vanhus ei itse kykene siivoo.Kyllä huomiodaan toimentulotuessa maksut.Sama ei selitystä kauppakasi palvelu maksaa,ei voi hankia sitä vanhukselle tai riitävästi tena vaippoja,joita siten pihistelee. Tuo virtsarakon tulehdus. Kuin hiiva ihotumia ymm. Varsinkin jos vanhuksella jo valmiiksi psorjas. Tai muuten alentunut vastustus kyky. Rokoteita ei todella vanhus saa jos on tietämätön oikeuksisista,Ei rolatoria ja ei siihen pussi,metro kykenen mennä esim.Rokote piste Helsinki 92. Kaikilla ei nettiä,ei kykyä käytääJoten infot ilmaislehtin reali ajassa,mitkä vanhuksien pikeudet on,

• Ano 09:06
        Kirjoitit Helsingin alueelta.
        Luulisin että siellä olisi koronapuhelinnumero mihin voi soittaa.
        Ja kysyä neuvoa.
        Tai soittaa peruspalvelunumeroon.
        Mutta jos vanhus ei siihen kykene, miten ihmeessä hän todellakin pärjää yksin kotona.
        Ilmanmuuta on avuntarpeessa.
        Vaikea tilanne jos ei ole omaisia, ystäviä, tuttavia jotka voisivat auttaa.
        Täällä Länsi-Suomessa on puhelinnumerot mihin soitetaan.
        Ei tarvita nettiä.

• Anonyymi

Sain ensimmäisen rokotteen kotona Helsingissä liikuntakyvyttömyyden vuoksi, mutta toiseen rokotukseen olen kirjoittanut samaan osoitteeseen kuin ensimmäisellä kerralla kakdi kertaa, mutta mitään ei kuulunut kahteen viikkoon.

Viikko sitten soitin rokotevaraukseen, oli takaisinsoittopalvelu. Ei kuulunut mitään, soitin kahden pvän kuluttua uudestaan, automaatti vastasi, että meillä on numeronne jo. Kaksi päivää mennyt siitä eikä kuulu mitään.
      Chattasin johonkin neuvontaan, että menetänkö tilani jonossa, jos soitan "taas?" Ei mene, vastattiin.
      Soitin ja taas odotan. Mielestäni viikko on vähän liikaa.
      Saa nähdä, kuulla, tuleeko puhelua koskaan.

• Anonyymi

Toisen rokotuksen olisi saanut Kampin pop-up rokotuspisteessä 1.krs
        Onkohan se nyt kokonaan suljettu, kun tekivät fiban. Sen piti toimia 31.12.2021 asti päivisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisen rokotuksen olisi saanut Kampin pop-up rokotuspisteessä 1.krs
        Onkohan se nyt kokonaan suljettu, kun tekivät fiban. Sen piti toimia 31.12.2021 asti päivisin.

Ei ole enää kuin Itiksen pop-up rokotuspiste ilman ajanvarausta
        mutta vain 1:n ja toisen rokotteen hakijoille.

Koronarokotusten pop-up-pisteet
        Kauppakeskus Itis
        Paikka: Kauppakeskus Itis, Itäkatu 1-7, Itiksen sisäänkäynnin luona, Feel Vegas -liikkeen ja S-marketin vieressä
        Avoinna: ti 21.12. klo 11-17.30, ti 28.12. klo 11-15, ti 4.1. klo 11-17.30 ja ti 11.1. klo 11-17.30

• Anonyymi

Hyvää Joulua hytinäx !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      76
      2509
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1809
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1597
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1417
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      118
      1204
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1146
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1116
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe