Hamssien verkkonäyttely !

Anonyymi

Oij ja voi! Onko järkee laittaa aina uudelleen ja uudelleen samoja suttusia mustavalkokuvia jostain 30-luvun tyypeistä tai radioista?
Ei ihme että hamiporukka kuihtuu joka kerta tuollaisen mainostuksen jälkeen.
https://sral100kuvat.sral.fi/
Tämän päivän virkeämpi nuoriso ymmärtää vain 2000-luvun juttuja.
HERÄTKÄÄ PAHVIT !!

7

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pahasti menneessä elävä poppoo.

• Anonyymi

Helmiradiosta kuuluu parhaiten

• Anonyymi

Loop pesee helmiradion koska acdc

• Anonyymi

No äläs...80-100 vuoden kuluttua radioamatöörit esittelee tämän päivän kuvia😂

• Anonyymi

Onko niitä aivan pakko katsoa. Joku tykkää, voittajan te itse, nykypäivän kinkut edustaa oman julkaisun jossa on vain kuvia digitalisaatiosta.

• Anonyymi

On hinoa, kun tuodaan historiaa näkyviin. Nuo kuvat on ajalta jolloin harrastus oli vielä tervettä. 80 vuoden päästä näytetään kuvia liiton papereista, kun tehtiin ennätys liiton rahojen hävityksestä. Enää ei ole radioita kuvissa tietokoneella yhteydet hoidetaan. Kuvista näkee kuinka entiset liiton jäsenet kateellisena tekee tutkintapyyntöjä muista radioharrastajista. Ajan kuvat ovat tärkeitä. Niistä voi oppia mitä tehtiin väärin. Ainahan on hyvä työllistää traficomia, tukesia ja oikeuslaitosta. Muuten liiton entiset eivät koe olevansa tärkeitä ja saavansa arvostusta. Vinoon kasvanutta porukkaa. Jäsen määrästä näkee miten liitto on onnistunut tehtävissään. 2000 luvulla on onnistuttu melkein puolittamaan jäsen määrä. Onhan tuokin saavutus, johon ei kaikki pysty.
      Tätä ajan kuvaa on kiva esitellä tuleville polville. Kuinka hienosti asiat oli 2000 luvun alussa. 2100 vuonna voi pitää yksityis näyttelyn. Eihän liitossa enempää ole jäseniä. Liiton leirit ovat tasapainoisia ja ohelma on kaikille osalistuneille mieleistä. Osallistujia kun on vain yksi.

• Anonyymi

Mielenkiintoinen sivusto, kiinnostava ja hyviä kuvia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1628
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1394
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      55
      1025
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      913
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31