On asukas siivonnut pihansa hienosti puunlehdistä pensaan aluset putsattu lehti puhaltimella ja lehdet keskellä katua kasassa ja autotallin edusta samaten putsattu lehti puhaltimella ja lehdet puhallettu tie yli toisen tontille näin toimii osuuskaupan väki.
Tuomikujan älykääpiö
5
633
Vastaukset
- Anonyymi
teko on laiton... Metsään toisen puolelle ei saa lehtiä eikä muutakaan viedä omalta tontilta...
- Anonyymi
Anteeksi tämä ääliö asuu lehmuspolun ja Mäntykuja kulmassa käykää katsomassa kuinka piha siivotaan kätevästi ei tartte lehtiä haravoida tein tästä ilmoituksen kaupungille veikkaisin että tulee asukkaalle haravointi hommia kuitenkin vaikka on lehtipuhallin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi tämä ääliö asuu lehmuspolun ja Mäntykuja kulmassa käykää katsomassa kuinka piha siivotaan kätevästi ei tartte lehtiä haravoida tein tästä ilmoituksen kaupungille veikkaisin että tulee asukkaalle haravointi hommia kuitenkin vaikka on lehtipuhallin.
Kannattais muuttaa kerrostaloon jos ei pysty pihaansa hoitamaan asianmukaisesti olen aika varma että talvella työntää lumet tien yli toisen tontille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä muuta voi odottaa mouhijärveläiseltä?
- Anonyymi
Nyt on lehdet isoissa säkeissä ja säkit keskellä katua järjen käyttö sallittu mutta ei ilmeisesti mouhijärvellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709