Jokainen saa pärjätä omillaan. Loppuu se rahan antaminen kuukausittain ja vertakaan en enää luovuta. Lopetan tukihenkilönä olemisen. Jos joku sanoo että olen huono ihminen niin siitä vaan. Olen auttanut ihmisiä enemmän vuodessa kuin keskiverto ihminen koko elämänsä aikana.
Olen hemmetin kyyninen ja katkera nykyään, siksi päädyin tähän ratkaisuun. Ihmiset on saastaa.
Lopetan kaiken ihmisistä välittämisen
Anonyymi
2
107
Vastaukset
- Anonyymi
Olen lopettanut myös avustamisen. Ei siinä mitään pahaa ole. Jokainen yrittäköön omillaan ja etsiköön paikkansa. Niin minäkin jouduin tekemään.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä kanssani. Olen huomannut että mamut menee joka helvetin asiassa ohi. Mitta tuli täyteen. Joka paikassa mamut sanelee miten pitää tehdä. Kansalta kerätään rahaa lapsille kun mamut tulee pirun kalliiksi suomelle. Montako rahankeräystä on menossa lasten hyväksi. Mamut saa joka järjestöltä apua ja sossu siinä vielä mukana vähän vituttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709