Naisen tehtävät kotona ovat:
-siivoaminen
-tiskaaminen
-pyykin lajittelu
-pyykinpeseminen
-pullan leipominen
-ruuan laittaminen
-lasten hoitaminen
Nainen on luotu näitä tehtäviä varten, ei mies.
Naisen kuuluu siivota kotona
9
667
Vastaukset
- Sanelma
Saat lähikaupasta hyvää tuoretta pullaa.
- nuttu
-miehen miellyttäminen.
Kaikista tärkeimmän asian unohdit. Höh.- Lesbonainen
Kultakin fyysisen sukupuolensa mukaan, kullekin sukupuolisen suuntautuneisuutensa mukaan.
- ave.maria
Siitä en tiedä onko se tärkein, mutta varmasti sitä on tehtävä, jos mielii saada toimivan parisuhteen.
Jos molemmat vaan piruilevat ja kyräilevät, taitaa olla melko pian game over...
Noista vaihtoehdoista sanoisin, että se miehen miellyttäminen on kyllä mukavinta. Siinä saattaa äkkiä saada itsekin jotain...;D - nuttu
ave.maria kirjoitti:
Siitä en tiedä onko se tärkein, mutta varmasti sitä on tehtävä, jos mielii saada toimivan parisuhteen.
Jos molemmat vaan piruilevat ja kyräilevät, taitaa olla melko pian game over...
Noista vaihtoehdoista sanoisin, että se miehen miellyttäminen on kyllä mukavinta. Siinä saattaa äkkiä saada itsekin jotain...;DEiköhän se molemmin puolinen saaminen ole se pääasia ;)
- cisma
No siitä sitten vaan siivoamaan, tiskaamaan, pyykkiä lajittelemaan, pullaa leipomaan, kokkaamaan ja lapsia hoitamaan.
Teettekös te hommelit yhdessä? Ai nii, mut enhän minä tiedä oletko naisen löytänyt, mutta tekemistä sulla kuitenkin piisaa..ja mikäs siinä, hommiin vaan.Minun mieheni tekee kaikki yllä mainitut hommat, paitsi pullan leipomisen, jota meillä ei tee kukaan. MInä hoidan ulkohommat. Hyvin menee. Hänellä on muuten sydänvika, siitä tämä roolivaihdos. Niin, ja lapset ovat maailmalla.
- cisma
sharyn kirjoitti:
Minun mieheni tekee kaikki yllä mainitut hommat, paitsi pullan leipomisen, jota meillä ei tee kukaan. MInä hoidan ulkohommat. Hyvin menee. Hänellä on muuten sydänvika, siitä tämä roolivaihdos. Niin, ja lapset ovat maailmalla.
..missä mättää, mutta jos tämän lesbonaisen (provoilijan) mielestä näin kuuluu tehdä, niin aivan vapaasti voi hän näin tehdä, vai?
Kuvittelen olevani mies,koska olen todistettavasti pystynyt siittämään. Olen olosuhteiden vuoksi ( että vaimoni olisi voinut ylläpitää työsuhdettaan!) tehnyt kaikkea luettelemaasi.
Eivät asiat aina ole joko/tai !!
vom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682411En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009