Eli huomenna on perjantai ja aattelin ostaa viikonlopuks herkkuja 😍 Tehään pitsaa mut sit herkkuja leffaa kattellessa. Elikkä mitä ostan? Karkkia, sipsiä, limua vai??? Mietin jos ostaisin jätti pussin irttareita, linssisipsejä ja redbull. oisko hyvä? Nojoo kertokaa te mitä ostaisin :)))))
Viikonloppu herkuista!
Anonyymi
2
228
Vastaukset
- Anonyymi
Hedelmiä, marjoja..., jos haluaa helposti naposteltavaa niin kuivahedelmät käteviä ja esim karpaloita saa sokeroituina tai vaikka suklaalla kuorrutettuna. Mehujään voi tehdä vaika itse. Suolapalaksi ruissipsejä, päälle voi laittaa vähärasvasiat levitettä tai juustoa, pasteijaa tms. Juustonmakuiset ja kaurasipsit hyviä sellaisenaan.
- Anonyymi
Outoa kysellä täällä mitä ostaisi iltaherkutteluun, kun eihän täällä kukaan ensinnäkään tiedä miten paljon sinulla on rahaa käytettävänään ja mistä pidät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690