Millainen on persun viikonloppu, onko persu tuoppinsa ansainnut?
Persun viikonloppu
12
64
Vastaukset
- Anonyymi
Persusta on turhaa asiaa edes kysyä. Persu ansaitsee mielestään tuoppinsa.Kunnioituksen sekä ihailun.Persut kokee olevansa viisaita.Me suvakit,kommunistit,vihervasemmistolaiset olemme persujen mielestä tyhmiä!
- Anonyymi
ei kaikki persut ole kuten ei kaikki suvakitkaan
- Anonyymi
Miten se ruottin malli, ei suomessa voi samaa tapahtua sanoi vosut.
https://yle.fi/uutiset/3-12140805
- Anonyymi
kesä perkele loppui möksällä on jo liian kylmä ja veneet on nostettu
- Anonyymi
näkeehän purran naamasta että viina maistuu.
- Anonyymi
Näkeehän Sannan lasittuneesta katseesta, että ajatukset on taas tulevissa kosteissa viikonloppupirskeissä.
- Anonyymi
Lantakasa on aloittanut kiljupönikän tyhjentämisen.
- Anonyymi
Persu on isänmaallinen ja humalahakuinen. Hän käy taistoon pullopatteristoa vastaan, vaikka tietää sen olevan voittamaton vastus.
- Anonyymi
Oletko sinäkin aloittanut kiljun kittaamisen? Vai onko juhlapäivä ja sininen tenttu mukissa.
- Anonyymi
Millainen on persun viikonloppu?
Persu siirtyy asumaan suomi24:n persupalstalle haukkumaan "palstahäirikköjä" eli "antipersuja" eli "persuvastaisia" ja tämän viikonlopun teema tuntuu olevan se, että antipersut ovat nyt muka "radikalisoituneet". Todellisuudessahan persut itse ovat tylsistyneet ja apatisoituneet, kun korona uhkaa juuri heitä, kun eivät ole uskaltaneet ottaa rokotusta. Selvää rohkeuden ja viisauden puutetta. Seurauksena terveyden menetys. Persut saavat sitä, mitä ovat tilanneet. - Anonyymi
Itse persuna ajattelin humalahakuisesti änkyröidä tällä palstalla.
- Anonyymi
Uskotko, että voit tuollaisella epätoivoisella räkäisyllä saada Sannan ryypiskelyt kaunisteltua tai unohduksiin? HEHEHEHEHE Hyvin sä vedät, laardilordi :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562208En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321704Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751509- 101504
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 931043
- 20979