okei elikkäs oon 12-v poika ja oon 2 vuot sitte alottanu tyylin muuttamise" gängsterimäiseksi ". oon alkanu pitää farkkuja sillai että etu osa on noin 2,5 cm alhaalla ja taka osa ehkä 10cm alempana. oon alkanu kuuntelee gängstä räppiä ja näyttää käsimerkkejä. oon hommaamassa myös rastat.
onko noloa olla gängsterin näköinen
Anonyymi
3
1049
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole noloa. Hyvä jos uskallat olla oma itsesi, useimmat eivät uskalla. Tuossa ei ole siis mitään noloa, ole vain oma itsesi ja tee mitä haluat välittämättä muista.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvält ja voit hyvin lököttää alempanaki jos sun paidat on tarpeeks pitkii. Ite lökötän sillee et housut menee iha perseen alareunas ja edest nii et vyö menee iha munien päält. Oon 17v jätkä, vähän roadman tyylinen ite. Millasii bokserei sä pidät, näkyyks ne sul usein?
- Anonyymi
Wanna be roadman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764