Marin on koronakriisin vähitellen hellittäessä ryhtynyt julkaisemaan rennompia kuvia omasta elämästään sosiaalisessa mediassa Instagram-tilillään. Julkaistu päivitys hänestä ja kansanedustaja Ilmari Nurmisesta (sd) Boomeri-nimisen kappaleen sanojen kanssa aiheutti kohun, jossa Marinia syytettiin jopa vanhempien sukupolvien pilkkaamisesta.
Julkisessa keskustelussa on ehditty ihmetellä, mihin Marin sosiaalisen median päivityksillään oikein pyrkii. Viime viikolla julkisuudessa on keskusteltu myös Marinin virka-asunnollaan järjestämistä öisistä juhlista.
https://is.mediadelivery.fi/img/978/4a1c40ecc3e716fc74d40a85e911e20d.jpg.webp
Pääministeri institutio turhaan ajetaan alas, jonkin ideologian takia
9
113
Vastaukset
- Anonyymi
Arkadianmäellä pesii merkittävä pistiäisten lahkon populaatio; myös ääripäät, esimerkiksi peruspistiäisiin lukeutuva Nalcutus purraeus ja ärhäkkä mesipistiäinen Biletypus marinii.
| - Anonyymi
Miten tämän nyt sanoisi kauniisti...
Pääministerillä on nyt lähtenyt lapasesta, ja olen hieman huolissani pääministeri Sanna Marinista. Olen ennen kaikkea huolissani hänen välittömästä lähipiiristään, johon kuuluu sellaisia virallisia ystäviä, jotka eivät ymmärrä yhtään mitä tekevät. Joskus, kun rooli on ollut pääministeri, se ajaa jopa ystävyyssuhteen edelle.
-huomiota etenkin Sannan ystävään, bile-Ilmariksi kutsuttuun Ilmari Nurmiseen.
- Jos pelaat lätkätermein NHL:ää, eli olet pääministeri, niin et sinä silloin pyöri… Lähipiirissäsi tai päivittäisessä työpiirissäsi ei ole sellaisia piirisarjalaisia. Pidän bile-Ilmaria piirisarjalaisena. Hän ei ymmärrä ollenkaan, mikä hänen tehtävänsä on. Hänestä on tullut pääministerille iso taakka, koska hänen pitää olla samalla hänen ystävänsä.
Tässä ei ole kyse median ajojahdista. Siinä vaiheessa, kun sinusta tulee pääministeri, sinusta tulee riistaa. Mitä tahansa teet, sinua seurataan. Muistetaan esim. päämisteri Sipilä, häneen iskettiin jopa eduskunnan valiokuntien kautta.
Juuri nämä samat jotka nyt piipittää Marinin tukena.- Anonyymi
Ilmari Nurminen ei kelvannut edes BB-taloon tai Salkkareihin, mutta eduskuntaan pääsi kiertämällä vanhainkodeissa boomereita höynäämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmari Nurminen ei kelvannut edes BB-taloon tai Salkkareihin, mutta eduskuntaan pääsi kiertämällä vanhainkodeissa boomereita höynäämässä.
Sanna muuttaa instituutiota lällättelemällä ikäihmisille ja bilettämällä viikonloput itseään nuorempien seurassa. Oudot on keinot muutosten tekoon?
- Anonyymi
Matti puolestaan bilettämisen sijaan tyytyi vain lähettelemään lemmenviestejä.
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/200804147515573- Anonyymi
Matti poikamiehenä on meidän arvostelun ulkopuolella.
En minäkään voisijos päämisteri olisin noin olla kuin Sanna ja Ilmari.
Kumpikin tahollaan parina. Onko se sitten heille Setalaisina ihan normaalia, parin vaihdot? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matti poikamiehenä on meidän arvostelun ulkopuolella.
En minäkään voisijos päämisteri olisin noin olla kuin Sanna ja Ilmari.
Kumpikin tahollaan parina. Onko se sitten heille Setalaisina ihan normaalia, parin vaihdot?Juhlissa mukana 20-30 bilettäjää, valinnanvaraa on.
Anonyymi kirjoitti:
Juhlissa mukana 20-30 bilettäjää, valinnanvaraa on.
Setalaista sakkia pääosin..
Pettymys_pääministeriin kirjoitti:
Setalaista sakkia pääosin..
Säälittävää sakkia hallituksessa. Täysin vailla kattavaa elämänkokemusta useimmat, Marin etunenässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652349En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos331745- 101584
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681387- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009