Toivottavasti Sanna eiravistele tuollaisia pois

Upea tarina ahkeruudesta ja onnistumisesta.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

Pääministeri institutiota tosiaan aikoi ravistella,ja todella ravistelikin 2x murhaajan kanssa kuvissa alkuun, sitten Bilettä klo 4 asti.

• Anonyymi

Päinvastoin, Marin on hyvin pienyrityksiä tukeva ja kannustava:

PÄÄMINISTERI Sanna Marin (sd) aikoo jatkossakin nostaa sosiaalisessa mediassa esiin suomalaisia yrityksiä. Marin esitteli viime viikolla Instagram-tarinoissaan suomalaiselta Pihka Collection -yhtiöltä hankkimaansa Aapo-reppua puolelle miljoonalle seuraajalleen. – Mielestäni on todella hienoa, että meillä on nuori sukupolvi yrittäjiä, jotka tekevät intohimolla ja palolla omaa työtänsä. Jos omalta osaltani voin sitä työtä auttaa, sen mielelläni teen. Jatkossakin aion antaa kiitosta näille yrittäjille, hän sanoo IS:lle perääntymättä.  En lähde vertaamaan itseäni muihin pääministereihin. Jokainen toimii kuten parhaaksi katsoo. Itse pidän hyvin tärkeänä sitä, että meidän pienet yrityksemme menestyvät ja pärjäävät, ja omalta osaltani haluan kiittää niitä suomalaisia yrityksiä ja toimijoita, jotka tekevät erittäin hyviä ja kestäviä tuotteita. He suunnittelevat ja osa myös valmistaa tuotteita kotimaassa.

• Anonyymi

Sanna on yritysten vastustaja, nähtiin jo !
        Mistä Suomen pääaiallinen tulotulee, mm metsäteollisuus.
        Sannan yksi reppu nyt ei mitään tue. Muuta kuin sitä jonninjoutavaa höpinäänsä vain, kun ei muuhun kykene.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sannan yksi reppu nyt ei mitään tue. Muuta kuin sitä jonninjoutavaa höpinäänsä vain, kun ei muuhun kykene.

Katsokaa, mulla on uusi reppu, iloitsee lapsi koulun alkaessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä tuli perskokkarilta jonninjoutavaa höpinää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä tuli perskokkarilta jonninjoutavaa höpinää!

o...ei tullut !
        Suomi elää tuotteillaan.
        Lapsikin iloinen uudesta repustaa, ei siinä nyt pahaa ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja nosti esiin pienyrittäjän, ei metsäteollisuutta. Sanomalehtipaperin valmistus on ollut jo pitkään vaikeuksissa eikä se olla Sannan syy vaan digitalisaation , kohta ei kukaan lue sanomalehtiä muuta kuin nettiversiona ymmärrettävästi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja nosti esiin pienyrittäjän, ei metsäteollisuutta. Sanomalehtipaperin valmistus on ollut jo pitkään vaikeuksissa eikä se olla Sannan syy vaan digitalisaation , kohta ei kukaan lue sanomalehtiä muuta kuin nettiversiona ymmärrettävästi!

Sannan syy?
        Onko Sanna edes pääministeri, sekin muiden syy.

• Anonyymi

"äitiii mulla on uusi reppu " -Sanna.

• Anonyymi

Nuo ei äänestä vasemmistoa, siksi heille turha.

• Anonyymi

Eikö Suomen päämisteri Sanna Marin muista mitä olutta on juonut Helsingin yössä ehkä Corona olut, ilmeisesti hän on ollut melko sekaisin,
      Hiukan tahdikkuutta Suomen päämisteri, ei kovin hyvää mainosta, esim. Haily mirror artikkeli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1659
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1578
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1373
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1329
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1265
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1028
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      991
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      939
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      921
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      836
    Aihe