tax freen myynti

Anonyymi

en nyt löytänyt internetin ihmeellisestä maailmasta vastauksia joten kysyn täällä ollaan lähdössä kaveriporukan kanssa risselle tallinnaan ja tax free aukeaa klo 21 päteekö suomen alkoholilaki taxfreessä että klo 21 jälkeen alkoholia ei voi ostaa? tässä nyt pohditaan joudutaanko lreissu juomat suomesta kantamaan.

8

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laivalla on tavallinen myymälä ja verotus Eestin mukaista. Ahvenanmaa ei kuulu verounioniin ja siksi Ruotsin laivoilla on täksi.

• Anonyymi

Ruotsinlaivoilla hinnat kuitenkin ovat ns.tax-freessä kalliimpia yleisesti kuin viron ja suomen väliä seilaavilla.

Lisäksi varustamot maksavat kotimaahansa muita maksuja ja veroja, joten todellisuudessa niissä viinan ja tupakan hinnoissa on todellisuudessa veroa ja kaikenlaista kulua ja katetta vaikka olisi miten duty free tai tax free.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruotsinlaivoilla hinnat kuitenkin ovat ns.tax-freessä kalliimpia yleisesti kuin viron ja suomen väliä seilaavilla.

Lisäksi varustamot maksavat kotimaahansa muita maksuja ja veroja, joten todellisuudessa niissä viinan ja tupakan hinnoissa on todellisuudessa veroa ja kaikenlaista kulua ja katetta vaikka olisi miten duty free tai tax free.

joo mutta myydäänkö sitä ilojuomaa siellä yhdeksän jälkeen illalla mikä kauppa onkaan vai kipasenko huomenna alkon kautta laivalle?

• Anonyymi

Tuotteiden hinnat eivät ole verottomia Tallinnan lautoilla. Ne maksavat kumminkin vain murto-osan siitä mitä Suomessa, koska noudatetaan Viron verotusta.

• Anonyymi

Onkohan tämä jo sadas kerta tuolla häiriköintikysymyksellä?

• Anonyymi

Koskahan uuvatti älyää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koskahan uuvatti älyää?

no en varmaa ikinä sillähän mä kysyn ja pyydän vastausta selkosuomeksi eli kyllä saat ostettua alkoholia 9 jälkee laivalta sieltä kaupasta tai ei et saa ostettua sama 9 kellon aika pätee sielläkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no en varmaa ikinä sillähän mä kysyn ja pyydän vastausta selkosuomeksi eli kyllä saat ostettua alkoholia 9 jälkee laivalta sieltä kaupasta tai ei et saa ostettua sama 9 kellon aika pätee sielläkin?

Alkkohoolin myynti on sallittu vasta klo10 jälkkee. Näin maalla, merellä ja ilmassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1628
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1394
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1133
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      54
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      922
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      903
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31