Siinäkin yksi monien joukossa.
Marinin kohujuhlien laskun suuruus
Pääministeri Sanna Marinin (sd.) paljon
keskustelua herättäneet juhlat
musiikkiväelle tulivat maksamaan
veronmaksajille noin 3 000 euroa.
Asiasta kerrotaan MTV Uutisille
Valtioneuvoston kansliasta.
Marin järjesti tilaisuuden musiikkialan
edustajille sunnuntaina 10. lokakuuta
virka-asunnollaan Helsingin
Kesärannassa. Juhlista nousi
jälkikäteen kohu.
Sannan kemut maksatetaan veronmaksajilla
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Järkyttävä summa. Kuusi sadasosa senttiä jokaiselle Suomen kansalaiselle.
- Anonyymi
Jokainen sentti on liikaa muiden maksamina. Jokainen saisi maksaa kemunsa itse.
- Anonyymi
Jos on niin pieni summa, miksei maksanut itse? Palkka 17 000 euroa, ilmainen asunto ja lämmitys Kesärannassa. Ruoatkin veronmaksajien maksettavaksi mutta onneksi siihen saatiin stoppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on niin pieni summa, miksei maksanut itse? Palkka 17 000 euroa, ilmainen asunto ja lämmitys Kesärannassa. Ruoatkin veronmaksajien maksettavaksi mutta onneksi siihen saatiin stoppi.
"Ruoatkin veronmaksajien maksettavaksi..."
Yksikään veronmaksaja ei ole maksanut näistä senttiäkään. Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Bile-Ilmari seuraa kuin hai laivaa -rakastueet
- Anonyymi
Pääministerillä onedustuskulubudjetti ja niin että voi kauhistus presidentilläkin on, eikä sulta ole kyšytty mielip
idettä. Että silleen , voitko nyt ajtella itseäs pääministeriksi. No tokihan sinä olisit parempi tuohonkin hommaan, kuten kaikkiin muihinkin maailmassa. - Anonyymi
Minä , sinä ja moni muukin voisi järjestää 3000 euron bileet valtion piikkiin, eikö niin?
- Anonyymi
En noille Sateenkaari väelle ainakaan, siinähän oli homoja liuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En noille Sateenkaari väelle ainakaan, siinähän oli homoja liuta.
Mutta omalle suvulle olisi mukava järjestää 3 000 euron bileet valtion piikkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422016En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421391Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929