Jos on alle kolmekymppinen, on köyhä

" Haluaisin lapsia mieluiten aika pian. Aikaisintaan viiden vuoden kuluttua. Heti kun ei ole vaaraa, että ei olekaan rahaa elättää heitä."

Vapaaehtoisesti lapsettomaksi jäävien määrä kasvaa voimakkaasti. Aikaisemmin noin viisi prosenttia Väestöliiton Perhebarometriin haastatelluista kertoi, että ei halua lapsia. Viimeisimmässä tutkimuksessa vuonna 2018 noin 20 prosenttia parikymppisistä lapsettomista ilmoitti, ettei tahdo lapsia lainkaan.

Moni kaveri miettii, kannattaako tehdä lapsia tähän maailmaan. Itse luotan vielä, että kannattaa.
-tulla maksamaan Sanna Marinin ottamaan hirveää velkaa.
Nyt jo alkaa näyttämään kun kaikki kallistuu, oman punavihreyden vielä saattelemana, ei näytä tulevaisuus kovinkaan auvoiselta. Omat valtavat
energia kulututkin tulee viemään kansalta rahaa johonkin ? jota punavihreitten maailman parantamisena katsotaan, se raha valuu ulos ulkomaille. Punavihreä politiikka "köyhältä raha pois" Sannan kemuilu ei maailmaa pelasta. Pitäsi pääministerin olla asioihin ottavampi, jos omalta
viinan huuruiselta elämältään ehtii.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

Lähinnä siis itsekkyys. Suomessa jokaisella on varaa antaa lapselleen hyvä lapsuus.
        Tosin K Kiljunen ja persut on tulossa lompakollenne jos muut vain päästäisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Lähinnä siis itsekkyys. Suomessa jokaisella on varaa antaa lapselleen hyvä lapsuus.
        Tosin K Kiljunen ja persut on tulossa lompakollenne jos muut vain päästäisi.

En ottaisi niin vakavasti parikymppisten lausuntoja. Suvunjatkamisvietti on nimittäin aika vahva. Mutta kyllähän ne suuntaa antavia ovat.

• Anonyymi

Onko Pystyllä lapsia? vai muutenko vain vastasit.
        Minulla on, ja onnellisuus tulee liitossa juuri lapsista, myös lastenlapsista - aivan mahtavaa, nytkin nuot "kääröt, parilla pienemmillä. Vaarilla ja muorilla myös tärkeä rooli kasvatuksella.

• Anonyymi
        Pystyyn_kuollut kirjoitti:

En ottaisi niin vakavasti parikymppisten lausuntoja. Suvunjatkamisvietti on nimittäin aika vahva. Mutta kyllähän ne suuntaa antavia ovat.

Pystyllä suvunjatkamisvietti on aika vahva.
        Pidin sinua ikuisena poikamiehenä. Sitä se teetättää kun saparo aina seisoo, kuten sanot
        'pystyyn kuollut' . Miten tanssiessa jos etumus aina juhlakunnossa, ja nainen siinä käy härnäämässä?

• Anonyymi

Kohta aletaan maksamaan muiden maiden kansalaisten energia-maksuja...

Ilmastorahato tulossa...

• Anonyymi

Älä ihmeessä pyrikään saamaan lapsia. Miten ihmeessä luulet, että lapset olisi sinuun tyytyväisiä kasvattajana. Olet vain katkera ja ilkeä ja siirtäisit ikävät ominaisuutesi perimänä lapsiisi.

Tälläkin palstajja ja muilla kyllä annat itsestäsi kuvan, että ei kukaan muukaan haluaisi olla ystäväsi, saatika kumppanisi. Mietipä sitä kun kärvistelet yksinäisyydessäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      42
      1986
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1640
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1424
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1381
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1285
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1201
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      929
    Aihe