Vuosi presidentinvaalien jälkeen amerikkalaiset ovat vaipuneet synkkyyteen, Joe Bidenin kannatus laskee joka suunnalla.
Seitsemän kymmenestä yhdysvaltalaisesta ajattelee, että maa on menossa väärään suuntaan.
Tasan vuosi sitten Yhdysvalloissa herättiin presidentinvaalipäivään. Demokraatti Joe Biden sai yli 51 prosenttia äänistä. Republikaani Donald Trumpin saalis jäi alle 47 prosentin. Kaduilla tanssittiin.
Vuosi vaalien jälkeen on koittanut arki. Otsikot julistavat Bidenin kannatuksen sukeltavan. Enää 43 prosenttia amerikkalaisista on sitä mieltä, että presidentti tekee hyvää työtä. 51 prosenttia on häneen tyytymättömiä.
Biden menettää kannattajia joka puolelta.
KUIN MEIDÄN HALLITUS TYÖSKENTELY, kunhan ihmiset saa totuuden sen maan eteen hoitamisesta, alkaa Sanna Marinin hallituksen epäsuosio kasvaa enemmän kuin jo nyt.
”Mutta enpähän joudu murehtimaan sitä, että hän tuhoaisi amerikkalaiset instituutiot ja perustuslain.”
Sanna jo kertoi pääministeri institutiota vihollisekseen.
- he rankaisevat pääministerin puoluetta vaaliuurnilla jatkossakin. Niin pitää demokratiassa ollakin. Sanna Marin on heikko maan kannalta kuin oljenkorsi, silloin ollaan mukana ääriliikkeissä, kuten onkin.
Jos demokratia toimisi, kansa rankaisisi tietenkin sitä puoluetta, joka esti kansan kannattamien uudistusten tekemisen. Valitettavasti suurin osa äänestäjistä ei tiedä yhtään, kuka on tehnyt mitäkin päätöksiä.
Oli Suomelle suuri virhe nyt oleva punavihreät hallituksessa.
Uudistuksia on ideologisella tasolla aina helppo tukea.
Esimerkiksi ilmastotoimet, periaatteellisella tasolla kyllä. Mutta, kun -veronmaksajalle tuleva ylimääräinen kustannus onkin esimerkiksi 200 euroa liikkumiseen ja energiaan per kuukausi niin ilmastointo hyytyy kummasti.
On aika harhaanjohtavaa tehdä ideologia ylätason kysymyksiä, jos niiden todellista hintalappua ei oteta huomioon.
Kohta huomataan, että mitä hel**ttiä vihreät ja vasurit osa sosialisteistakin, maa kylmenee ja energia ollaan viemässä pois.
Tankkasin juuri autoni ja ymmärrän, että ihmisiä ottaa päähän
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oli taas harvinaisen turha aloitus.
- Anonyymi
Pissiksen kannattaja hermostui? Miksi tyttö valehteli maksaneensa itse bileet?
- Anonyymi
Kai jo vaadit poistoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pissiksen kannattaja hermostui? Miksi tyttö valehteli maksaneensa itse bileet?
Persulin uutislehti on Seiska
- Anonyymi
Ei jenkkien vaalit tuo meille kesää ei talvea.Tää meidän oma kaheli viher/vas. Hallittus ainoastaan tuo meille kylmä talven.
- Anonyymi
Talot/asunnot kylmenee tätä kyytiä mitä vihervasemmisto esittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422026En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81942