"Norjalaisnainen tuomittiin keskiviikkona yhdeksäksi kuukaudeksi vankeuteen miehen raiskaamisesta. Kyseessä on tiettävästi ensimmäinen kerta, kun nainen tuomitaan miehen raiskaamisesta Norjassa."
http://www.iltalehti.fi/2005/04/27/200504273011800_uu.shtml
Kerrankin näinkin päin.
6
497
Vastaukset
- Dunahy
Hyvä että seksuaaliset hyväksikäyttäjät saavat asnionsa mukaan. Tosin tuon naisen rangaistus on varmasti hyvin pieni verrattuna siihen, mitä mies olisi saanut jos oli alkanut nuolemaan nukkuvan naisen alapäätä...
- No jaa
Yhdeksän kuukautta ehdotonta? En tiedä norjalaista rangaistuskäytäntöä, mutta kyllähän tuo jo ihan hyvältä kuulostaa. Ehkä mies olisi saattanut saada joitakin kuukausia lisää mutta ainakin suuruusluokka tuntuu oikealta.
- tuskin...
No jaa kirjoitti:
Yhdeksän kuukautta ehdotonta? En tiedä norjalaista rangaistuskäytäntöä, mutta kyllähän tuo jo ihan hyvältä kuulostaa. Ehkä mies olisi saattanut saada joitakin kuukausia lisää mutta ainakin suuruusluokka tuntuu oikealta.
Mies olisi nuolemisesta päässyt ehdonalaisella, tuskin edes koko syytettä olisi nostettu.
- rapsahtaa,
miehelle kakkua silloin, kun hän on parikymmentävuotta jatkanut lasten seksuaalista hyväksikäyttöä.
Syytteen nostajia oli jo 8 lasta. Lopullista uhrien määrää ei edes tiedetä.
Ensikertalaisena istui tuosta puolet.
Et kyllä mies pääsee vähemmällä.
- Bennett4
"Uhri kertoi tuomarille nukahtaneensa sohvalle ja heränneensä siihen, kun nainen harrasti suuseksiä hänen kanssaan. Naisen poikaystävä otti samalla valokuvia tapahtumasta."
Että tuossa on jutun pointti. Rangaistus enemmänkin nöyryyttämisestä kuin seksuaalisesta ahdistelusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa972771En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101764
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3811653Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191247
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039