Kaiken , mä RAKASTAN, SINÄ jalokiveni päällä maan !!!! Miljoona suukkooo ja halii !!!!! OOT UPEUS ja uuh...... 😘😘😘😘😘❤❤❤❤❤❤❤ IKÄVÄ 😢😢😢😢😢❤
Mut sua vain yli
Anonyymi
7
60
Vastaukset
- Anonyymi
ÄÄRETÖN !!! , mut fiksut pärjää 🙂😙
- Anonyymi
Kunpa vain... minäkin häntä ja ikävöin joka päivä ❤️😘🥰😚🤗 Hyvää yötä minun kaunis rakkauteni 🤩
Kaunis ? Sisältä vai ulkoa ???! Moni kakku päältä kaunis ???? What o fuck ....???!!!!!!KIPEET !!!!!!
Oih, ihana kuulla ☺️
- Anonyymi
No huih kuulitko jotakii....toi oli kirjotettu viesti, ehkä kandee mennä tutkituttaa päänsä jos ton kuulit ?????!!!!!😙
- Anonyymi
Aika kova sun upeus.
No yritän kommentoida tähän, vähän pätkii tää netti 😁, mun ihanaiseni on UPEIN !!! No, onnex kaikki muutkin tietää sen ☺👍
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764