Miettikää hyvät vasurit mitä teidän jalo aatteenne on saanut maailmalla aikaan (Neuvostoliitto, Kiina...) miljoonia ja taas miljoonia kuolleita, surua ja kärsimystä.
Teidän pitäisi lukea kirja jonka nimi on "Kommunismin musta kirja" niin näette totuuden.
Vielä täytyy sanoa, että vaikka minä olenkin työtön äänestän silti aina porvareita (Keskustaa)
En minäkään hyväksy kaikkia "porvareiden metkuja" kuten joukkoirtisanomisia firmoista joilla menee hyvin.
Vielä kapitalismista
12
1100
Vastaukset
- Aku_Anarki
"Teidän pitäisi lukea kirja jonka nimi on "Kommunismin musta kirja" niin näette totuuden. "
Kyllä me näemme totuuden. Miten paljon kommunismia vääristellään ja asioista valehdellaan. Jopa porvarilliset tutkijat ovat osoittaneet kirjan tiedot hyvin pitkälti huuhaaksi ja faktojen vääristelyksi.- Tumppi-82
...se mitä uutisista näen ja mitä historian tunnilla kuulen.
En ole ikinä lukenut kommunismin mustaa kirjaa.
Mutta sen tiedän että kommunismi on aiheuttanut aiha pahaa ja päättynyt itkuun. Ja ennemmin tai myöhemmin kommunismi sortuu, jolloin ulkomaalaiset pääsevät näkemään kulissien taakse.
Näin kävi Romaniassa, sanottiin että asiat ovat hyvin, mutta mites asian laita oikeasti olikaan? - lupelele
Ota selvää asioista muualtakin kuin televisiosta ja historian tunneilta jos pystyt, olen ehkä himpunverran enemmän nähnyt konkreettisesti kuinka asutaan "kommunismissa" ilmeisesti tarkoitat Neuvostoliittoa , 90% väestöstä asui turvatumpaa elämää Neuvostoliitossa kuin nyky Venäjällä.
- Mumia
Tumppi-82 kirjoitti:
...se mitä uutisista näen ja mitä historian tunnilla kuulen.
En ole ikinä lukenut kommunismin mustaa kirjaa.
Mutta sen tiedän että kommunismi on aiheuttanut aiha pahaa ja päättynyt itkuun. Ja ennemmin tai myöhemmin kommunismi sortuu, jolloin ulkomaalaiset pääsevät näkemään kulissien taakse.
Näin kävi Romaniassa, sanottiin että asiat ovat hyvin, mutta mites asian laita oikeasti olikaan?ehkäpä hankkia tietoa muualtakin kuin koulusta ja uutisista. Jyllää meinaan kapitalistiset voimat sielläkin sensuurin ja vääristelyn merkeissä. Koulussa esim. ei edes uskalleta puhua pahaa "isoveli" USAn metkuista. Aika paljon uhreja silläkin rintamalla vuosien saatossa.
- jälleen..
Kommunismi ei ole aiheuttanut yhtäkään veritekoa. Nämä hirmuteot ovat tehneet henkilöt, jotka kommunimin aatteen varjolla ovat rakentaneet diktaruurin. Ihminen on syyllinen, ei kommunismi.
Hyvä kommenti tuo, että olet työtön, mutta äänestät keskustaa. Kaltaistesi vuoksi yhteiskunta on porvaristunut ja sen näämme esim. sinun työttömyydessäsi.- t.i.ruskeepaa
Te kommunistit puhutte aina siitä kuinka kommunismi ei ole syyllinen ja kuinka syytökset sosialismin pahuudesta eivät pidä paikkaansa. Mutta ette ikinä tällä palstalla kerro omia ideoitanne kommunistisesta yhteiskunnasta. Itse kerron niitä runsaasti, mutta te kommunistit ette koskaan tee muuta kuin kumoa syytökset. Kerro siis miksi kommunismiin pitäisi pyrkiä, äläkä puhu vain siitä millä tavalla se ei ole huono idea.
- Iso veli valvoo
Kukahan valvoo ja ketä? Meilä on nopeuskamerat, meillä on risteyskamerat, meillä on kauppojen turvakamerat, meillä on televisioluvan tarkastajat , meillä on auton katsastajat, meillä on työsuojelutarkastajat, meillä on alkoholitarkastajat meillä on netin valvojat(TOAS), meillä on verotarkastajat, meillä on poliistarkastajat, meillä on rakennustarkastajat, meillä on kilpailuviranomainen, meillä on geneettiset passit, meillä sirukortit. Kuka tässä on se piru? Kapitalismi vai komminismi. Kuka tappoi ja ketä, Hitler tappoi 6 milj., Jenkit tappaa koko ajan lisää, Ranska ei enää jaksa, Englanti yrittää vielä, Saksalla on itänaapuri; ei ehdi, Japani; Bad for Bisnes, Mao Tse Thung sen verran että Eurooppa saisi olla olemassa....
Turhaa niitä kuolonuhreita listataan niin kaukaa. Tällä hetkellä länsimaat tappaa välinpitämättömyydellään 10 milj lasta vuosi! Tämä sen takia että vietiin sinne mustaan Afrikkaan vihreä vallankumous! Mietipä vähän! Et tainnut olla historian tunnilla koululla? Et kai vaan linstannut? Nyt on vuosi 2005 ja silti maapallolla kuolee nälkään ja ripuliin lapsia! Eikai? Sodat ei ole ikinä tappanut niin paljon ihmisiä kuin nälkä!!! Vanha sanonta; "Nälkä tappaa varmasti". Ismit eli jalot aatteet ei tappanut kuin murto-osan siitä mitä nälkä ja siitä seuraavat sairaudet. Esim Espanjatauti 1915-1920-luvulla arvio 20 miljoonaa kuollutta!!!! Mieti Hitler 6 milj/10 v. Pikkuinen ero! Sodat on yleensä käyty vain hyvinvointivaltioissa ja niissä jopa sadantuhannen uhrin lukumäärää on pidetty suurena.
Muistat varmaan tsunamin aiheuttaman kuolonuhrien määrän n. 270 t mutta saman verran kuolee ellei enemmän sen takia ettei meidän antama apu mene sinne perille vastakuin ehkä kuukauden päästä. Muistat varmaan kun Suomen Spr:n pomo sanoi että heillä on varastossa puoli miljoonaa huopaa. Ajatteleppa jos Suomessa on 0,5 milj huopaa niin Ruotsissa on varmaan 1 milj. huopaa ja Tanskassa 1,5 milj huopaa ja paljonkohan Saksassa sitten on, NÄähän on vaan varulta jos sattuu jotain tosi pahaa!- jou hou
jokainen kuolee joskus ja kotona on vaarallisinta olla.
Laskeskele ihan muodon vuoksi vaikka miljoonan tarkkuudella niiden ihmisuhrien määrä, jotka on tapettu syystä tai toisesta ennen Kiinan kansantasavalan tai Neuvostoliiton aikaa!!!
vom
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa912675En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101724
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly201599Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681427- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201029