Olen ruvennut julkaisemaan kirjoittamaani viisiosaista fantasiasarjaa omilla kotisivuillani: https://www.punainentahti.fi/
Jännitystä, seikkailua, juonittelua ja romantiikkaa - kaikkea sopivassa suhteessa. Jos kiinnostaa pitkä, viiden romaanin mittainen jatkokertomus, niin tutustu ihmeessä. Olisin todella ilahtunut jokaisesta innostuneesta lukijasta.
Uusia lukuja päivitetään sivuille säännöllisesti ja kokonaisuus on käytännössä valmis, joten tämä ei jää kesken kirjoittajalta.
Tervetuloa tutustumaan Taruun punaisesta tähdestä!
- Muuttohaukka
Taru punaisesta tähdestä - lue jatkokertomusta ilmaiseksi
Anonyymi
1
930
Vastaukset
- Anonyymi
Tulin kiittämään tarinasta. Hienoa, että Suomessa kirjoitetaan muutakin fantasiagenreä kuin uuskummaa. Juoni on saanut mielenkiintoisen käänteen. Hahmojen nimet ovat myös hyvin keksittyjä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722