Politico on haastatellut Gillibrandia ja haastattelun voi lukea täällä:
https://www.politico.com/news/2021/11/17/this-is-urgent-bipartisan-proposal-for-ufo-office-pushes-new-boundaries-522845
Politico haastatteli Gillibrandia
4
58
Vastaukset
- Anonyymi
Millä tavalla tämä senaattori Gillibrandin ehdottama uusi tutkimus poikkeaisi aiemmasta UAP-ilmiötä tutkimaan perustetusta tutkimuksesta?
Ellei millään merkittävällä tavalla, niin miksi kaksi päällekäistä tutkimusta?
Tuleeko Gillibrandin ehdottamaan tutkimukseen mukaan myös siviilipuolen havainnoidut UAP-ilmiöt ja kuten lakkautetussa AAWSAP:issa, myös muut erikoiset ilmiöt, jotka eivät ole suoraan tunnistamattomia ilmailmiöitä, mutta joiden voi arvioida liittyvän niihin?
Ja lopuksi: tuleeko Gillibrandin ehdottamaan tutkimukseen mukaan myös "alienit" ja niiden ja ihmisten kohtaamiset, sekä väitetyt näiden tekemät ihmisten sieppaukset, ja ellei tule, niin silloin jätetään yksi ehdottoman oleellinen tekijä pois tutkimuksesta.
Kun Maassa näyttää liikkuvan muiden älykkäiden tahojen kuin ihmisen kontrolloimia laitteita, niin tärkeimmät kysymykset ovat: mitä nillä liikkuvat ovat, mistä ne ovat ja mitä ne täällä tekevät - mikä on niiden päämäärä, olkoon niitä yksi tai useampia toisistaan poikkeavia tahoja("lajeja")? - Anonyymi
The Hillin mielipidekirjoitus avaa hyvin nyt meneillään olevaa tilannetta.
"Ilmoitukset tunnistamattomista aluksista, jotka liikkuvat poikkeuksellisella tavalla, lisääntyivät 1940-luvulla, pian ensimmäisten ydinaseiden räjäyttämisen jälkeen. Julkaistut asiakirjat osoittavat, että vuosina 1947-1952 Yhdysvaltain tiedusteluanalyytikot sulkivat pois ulkomaiset vastustajat - kuten Neuvostoliiton - tai erittäin salaista amerikkalaista teknologiaa uskottavina selityksinä luotettavimmille ja vakuuttavimmille ufokohtaamisille, mikä on hyvin samansuuntaista kuin viimeaikainen kehitys. Ei ole yllättävää, että korkeimmat sotilasviranomaiset alkoivat "vakavasti harkita planeettojen välisten alusten mahdollisuutta".
https://thehill.com/opinion/international/579303-nasa-chief-bill-nelson-latest-official-to-suggest-ufos-haveOn varsin selkeää että tilanne on nyt tuo. Asiantuntijat pitävät nyt todennäköisimpänä extraterrestriaalista alkuperää näille selkeimmin mystisille aluksille ja ilmiöille.
Tutkittu on aivan varmasti jo kaikki mitä on tutkittavissa, eli raportit, datat, kuvat, videot, tutka-aineistot, silminnäkijälausunnot sekä asiantuntijalausunnot.
Ainoa kysymysmerkki on miten asiaan pitäisi nyt suhtautua, onko asialle mitään tehtävissä, miten tästä eteenpäin, mitä kerrotaan ja millekin taholle ja mitä kerrotaan julkisuuteen kaikille ja miten varaudutaan sen kertomisen seurauksiin.
- Anonyymi
Yksi UAPeihin keskittyvä ajatushautomo lisää.
https://skyfort.org/
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889