En ymmärrä teitä koronapiikki vastaisia kaaleita!menkää ottamaan se piikki tää on nyt nähty kun meitä kaaleita makaa sairaalassa koronan takia.ei se rukoilu auta mitään.vaikka kuinka huudatte apua rukoilemalla niin ei vaan auta.Menkää hyvät ihmiset rokotteelle.älkääkä pelleilkö koronan takia.te luette liikaa valeuutisia koronapiikistä ja pelkäätte.lukekaa totuuksia.kiitos ja anteeksi vuodatus.
Korona piikki
4
788
Vastaukset
- Anonyymi
Se on aivan turhaa ruveta ketään mannettelemaan . Tässä ei varmaan ollut kysymys kenenkään tekemisistä vaan korona rokotteessa . Millä meitä valtaväestön rikollisia ruvettas kutsuun, nimitteleen . Siivotaan jokainen omat rappuut ,elettyä elämää eikä tekoja saada tekemättömäksi .olkoon tumma tai vaalea , itse me jokainen tekomme sovitetaan . Vihan pito ei hyödytä ketään eikä mihin väestöön kuuluu . Romanit on myös ihmisiä , ei tuomita kaikkia toisten tekojen takia . ELÄMÄ ON OMASTA OPITUSTA ASEENTEESTA KIINNI . MÄ VIHAAN KU KAVERIKIN VIHAA EIKÄ HYVÄKSY .
- Anonyymi
En mie uskalla.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745