Tänään on Siljan päivä.
Juodaan sen kunniaksi lavallinen laivalta tuotua olutta!
Hyvää nimipäivää Silja Linelle!
7
71
Vastaukset
- Anonyymi
Juopottelu ei ole matkailuaihe
- Anonyymi
Lavallinen on vähän liikaa ainakin kerralla. Toistatuhatta tölkkiä riittää pitkäksi aikaa.
- Anonyymi
Uuvatti ei vielä ole olutta saanut juoda. Kuunnellut vain isojen poikien juttuja. Mitäs pieni maalaispoju muuten elämästä ja matkailusta tietäsi, kuten tällä foorumilla jouduttu huomaamaan. Jotenkin sen ressun pitää vaan koettaa päteä. Joten nostelee urakalla vanhoja juttuja, ja keksii jotain uutta, mutta eipä osu aiheet laivamatkailuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuvatti ei vielä ole olutta saanut juoda. Kuunnellut vain isojen poikien juttuja. Mitäs pieni maalaispoju muuten elämästä ja matkailusta tietäsi, kuten tällä foorumilla jouduttu huomaamaan. Jotenkin sen ressun pitää vaan koettaa päteä. Joten nostelee urakalla vanhoja juttuja, ja keksii jotain uutta, mutta eipä osu aiheet laivamatkailuun.
Osta kalenteri ja katso koska tämä ketju on aloitettu. Eilen eli 22.11.2021
Sinulla on aina sama uuvatti hölinä etkä ymmärrä katsoa sopiiko se tähän.
Kun on vain vähän annettu korvien väliin niin ei voi enempää vaatia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta kalenteri ja katso koska tämä ketju on aloitettu. Eilen eli 22.11.2021
Sinulla on aina sama uuvatti hölinä etkä ymmärrä katsoa sopiiko se tähän.
Kun on vain vähän annettu korvien väliin niin ei voi enempää vaatia.Kyllä se sopii. Minä en puhu fyysisestä iästä vaan psyykkisestä kehitystasosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se sopii. Minä en puhu fyysisestä iästä vaan psyykkisestä kehitystasosta.
Eli olet 13-vuotiaan tasolla, koska nostelet syntymävuotesi ketjuja. Vaikka sinun pitäisi olla koulussa.
- Anonyymi
Se kirjoitetaan eri tavalla: Silja L-A-I-N-E.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748