Joulurahaa

Anonyymi

Hei' haisulit ho hoi, nyt olis mahdollisuus ansaita joulurahaa, joku haluaisi ostaa luvian kansallispuvun, nyt neonväriset kansallispuvut pesukoneeseen ja myyntiin.

10

855

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luvian miehet voisivat pistää pystyyn joulukeräyksen ja lähettää takkinsa näille nariseville prinsessoille joululahjaksi. Tulis neitien huushålliin kerrankin edes miehen tuoksu🤣

• Anonyymi

Aivan sairaan ihqu idea. Siis emmä kestä!

• Anonyymi

Näyttää kulussa olevan muunkinlaisia kansallispukuisia. Niitä kotoutettu jo 600 vuotta eikä tulosta ole tullut.

• Anonyymi

Niin ja ettei totuus unohtuisi saamelaiset kansallispukuineen ovat Suomen alkuperäisiä asukkaita. Kaikki muut ovat muualta tulleita, lähinnä idästä , etelästä ja tietenkin lännestä. Näin kertoo historia ja dna testit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja ettei totuus unohtuisi saamelaiset kansallispukuineen ovat Suomen alkuperäisiä asukkaita. Kaikki muut ovat muualta tulleita, lähinnä idästä , etelästä ja tietenkin lännestä. Näin kertoo historia ja dna testit.

Kui kauhiast sitä miäs voikaan rakastaa rätei ja lumpui, mää kauhiast ihmettele.
        Siltä näyttää, kun mies on ollut työttömänä jo kuusi vuotta, mutta yhä käyttää päivittäin samoja neonkeltasinisiä työvaatteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kui kauhiast sitä miäs voikaan rakastaa rätei ja lumpui, mää kauhiast ihmettele.
        Siltä näyttää, kun mies on ollut työttömänä jo kuusi vuotta, mutta yhä käyttää päivittäin samoja neonkeltasinisiä työvaatteita.

Hyvä se. Pääsee nopeammin huoltikselta töihin, jos tilaisuus tarjoutuu.

• Anonyymi

minua ei tuo vaatetuksen väri haittaa, mutta se haju mikä noista kaiken osaavista turhakkeista lähtee.

• Anonyymi

Totta puhut ja hiukset ja parratkin voisi ajaa, kun on monen viikokon ruuantähteet niissä roikkumassa ja muutenkin tupakan ruskettamat. Mulla vaimolla on alapäässä vähän samantapainen karvoitus mistä on kussut koko ikänsä lävitse, mutta pesee sen kyllä joka päivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta puhut ja hiukset ja parratkin voisi ajaa, kun on monen viikokon ruuantähteet niissä roikkumassa ja muutenkin tupakan ruskettamat. Mulla vaimolla on alapäässä vähän samantapainen karvoitus mistä on kussut koko ikänsä lävitse, mutta pesee sen kyllä joka päivä.

Pääsiskö haistaa onko pesty?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla vanhanaikainen vaimo. Käske sen sheivata, ettei tuu kellastuneita karvoja suuhun.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60