Te valopäät, jotka vaahtoatte, niin mistä te tiedätte onko hoitaja rokotettu vai ei? Vastaus kuuluu: te ette voi sitä mistään tietää. Osa lääkäreistä kirjoittaa koronapassin vaikkei olisi rokotettu. Lisäksi netistä saa koronapasseja, joissa koodit yms.
Lakatkaa turhaan vaahtoamasta, sillä influenssaan kuolleisuus paljon suurempi kuin koronassa.🙂👍
Rokottamattomat hoitajat
Anonyymi
4
126
Vastaukset
- Anonyymi
Itse samaa mieltä. Toi maskihömppä turhaa. Maski ei suojaa juurikaan. Itse en koskaan tule maskia käyttämään. Influenssa paljon pahempi kuin korona. Kuolleisuus influenssaan paljon suurempi kuin koronassa. Turussa kuoli yksi nuori lähihoitaja, kun otti koronarokotteen.
- Anonyymi
Se on valtava eliitin business toi rokottaminen. Itse en rokotetta ota.
- Anonyymi
Huhujen mukaan eliitin rokotteissa on mikrosiru, jolla Marinit yms. pystyvät seuraamaan kansalaisten tekemisiä
- Anonyymi
Signaalin häiritsin käyttöön, niin Marin yms ei näe missä liikut mitä teet jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712