Pitäisikös nyt ajatella

Anonyymi

et hiljentyminen on myöntymisen merkki, vai? 😉😍🤔

11

71

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Myöntyminen mihin asiaan?

• Anonyymi

Sorry. Jos olet hän. Olen ollut duunissa ja edelleenkin olen. Satunnaisesti vain vilkuillut tänne ja etsinyt elonmerkkejä sinusta...

• Anonyymi

Nyt on ollu niin unelias olo, että torkahtelee välillä tähän näytön äärelle. Sun pitäis varmaan tulla herätteleen ennen ku vaivun tästä talviuneen.

• Anonyymi

Ei. Tarvitaan hiljaisuutta elää rauhassa ja saada tehdä töitä, jotta perusturvallisuudentunne palaisi. Ainoastaan hiljaisuudessa pystyy tuntemaan sen mikä on itselle tärkeää. Aina kun "kerrot" jotain et kunnioita yksityisyyden rajoja ja et hyväksy sitä, että jokaisella on oikeus itse päättää siitä mitä hän pitää tärkeänä itseleen omassa elämässään. "Kertomalla manipuloit" saadaksesi omat toiveesi toteutumaan.

• Anonyymi

En todellakaan halua että ajattelet että minä haluan jotenkin manipuloida 😭😭😭 mä en voi sille mitään että rakastan sinua ihan oikeasti mutta nyt tajusin että sinä et halua olla missään tekemisissä minun kanssani niin mä kunnioitan sun päätöksiä ja kyllä annan sulle rauhan minusta. Enkä häiritse sinua enempää. Mä tiedän että minä olen vain pelkkä ahdistus tunne sinulle niin en mä halua ahdistaa sinua millään tavalla. Anna sitten minun unohtaa tunteet kokonaan äläkä reagoi mitenkään siihen mitä minä teen tai olenko minä muiden kanssa. Anna sitten minun unohtaa tunteet kokonaan

• Anonyymi

Saat toki tehdä töitä ja kyllä tajusin että työ on sinulle tärkeintä enkä minä millään tavalla ole ollut sinulle ikinä tärkeä 😭😭😭

• Anonyymi

Just näin.! Jokainen eläköön omaa elämää ja lopettaa toisten stalkkaamisen. Jos irl elämää, niin ei tarvi toisille siitä huudella täällä, eikä muillakaan saiteilla. Jokainen hommaa itse oman elämän!!!

• No ei todellakaan!

Parempi kysyä suoraan, kuin olettaa. Olettamus on tunnetila, joka on ehkä se yleisin vahvistus johonkin mieltä askarruttavaan kysymykseen.

Olettamus taas koostuu ihmisen aikaisemmin kokemista ja tuntemista asioista, hänen itsensä kohdalta, mutta voi vaan sattumalta kuulua toisen tapoihin.

Me kaikki ollaan ihan omia ”itsejämme”, eikä sitä toinen voi tietää, että mitä, jos ei kysy ja keskustele selväksi.

Joten kysy, keskustele, tiedä, elä oleta. 😊👌

• Anonyymi

Ei vaan välinpitämättömyyden merkki.

• Anonyymi

Kyllä hullu itse kuvittelee että kaikki on hänelle myönteisen merkki.

• Anonyymi

sellanen vaikutelma kieltämättä välillä tulee :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      56
      2198
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1694
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1496
    4. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1484
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1474
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1337
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1044
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      86
      1029
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe