vieras mikä vieras, siinähän se tuli taas 😢😢😢😢
Ulkopuolinen olo kyllä
5
83
Vastaukset
- Anonyymi
Varmasti kun on tuonut omat ja toisen asiat alunperinkään tänne. Oma vikasi että asiat on tällä tolalla.
- Anonyymi
No jep. Loputon kierre tuntuu eräällä olevan, eikä lopeta, mutta minkäs teet, kun ei se raukka osaa ratkoa niitä patoutumiaan irl:kään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jep. Loputon kierre tuntuu eräällä olevan, eikä lopeta, mutta minkäs teet, kun ei se raukka osaa ratkoa niitä patoutumiaan irl:kään.
Helvettiäkö sinä täällä muita surkuttelet. Mene vetämään vaikka pulkkaa.
Ulkopuolisuuden tunne usein johtuu itsestään ja omista ajatuksista. Muut elää elämäänsä miten elää ja ei heidän tehtävä ole saada sitä tunnetta keneltäkään pois.
- Anonyymi
Sama täällä. Näin se vaan menee ennemmin tai myöhemmin, aina ja joka seurassa, teki mitä tahansa. Tietysti se harmittaa, mutta olen opetellut olemaan välittämättä siitä, kun en muutakaan voi. Joitakin ihmisiä ei vain oteta mukaan "sisäpiiriin" vaan jäävät aina ulkopuolisiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009