Olimme vaimoni kanssa raumalla keskustassa kahvilla viime viikon torstaina noin kello 17:00-18:00 ja en voi kuin hämmästellä. Istuimme aika lähellä tiskiä ja siitä kuuli kaiken mitä nämä nuoret tarjoilijat keskustelivat. Siellä oli ilmassa kaikki naisen sukupuolielimet onneksi emme ottaneet lapsenlasta mukaan siinä olisi kerta heitolla oppinut kaikki nimitykset naisen elimelle ja se asiakkaiden arvostelu hämmästytti vielä enemmän.
Niitä nimityksiä en kehtaa edes mainita.
Eikö raumalla tosiaan opeteta lapsille käytöstapoja kotona?
Meillä turussa et tuollaista käytöstä kahvilassa kuule!
Nimimerkillä viimeinen kahvi raumalla.
Nuorten naisten käytöstavat
6
990
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä he sanoivat sinulle vastaukseksi, kun kerroit, että heidän käyttämänsä kieli ei ole sopivaa kahvibaarissa, varsinkin niin, että asiakkaat kuulevat??
- Anonyymi
Lounasuomen nuoret naiset ovat kuin kuusivuotiaita aivovammaisia. Liikkuvat laumoissa, ostareissa kiljuvat ja kirkuvat, päästelevät ihme äännähdyksiä jopa ollessaan yksin liikkeellä. Aivan kuin jostain laitoksesta karanneita.
Sekopäitä ovat.
- Anonyymi
Nuoret ovat aina olleet ns. vanhempien hampaissa. Nämä vanhemmat eivät lainkaan muista itse olleensa joskus nuoria, joita silloiset vanhemmat ovat arvostelleet. Näistä nykyisistä (aivovammaisista) nuorista kasvaa 20-30 vuoden aikana ihmisiä, jotka haukkuvat sen ajan nuoria aivovammaisiksi. Toivon, että niin kauan kuin elän, en unohda itse olleeni nuori 1970 luvulla. Ja varsinkaan mitä tuli tehtyä, ennen kuin arvostelen tämän päivän nuorisoa. Vaikka miten sen vääntää, nuorissa on tulevaisuus.
- Anonyymi
Lapset oppii vittu sanan ihan muualla kuin koulussa. Big brotherissakin se jasmiina kiroili koko ajan ja vittu sana oli lähes joka lausessa kun se puhui jotain. On aika uskomatonta että ihmiset äänestää niin huono käytöksisen naisen voittajaksi joka kiroilee minuutin välein.
- Anonyymi
Mitä voi odottaa lapsilta, jos vanhemmat katsovat big brotheria Temptation ym. paskaa. Ja mitä se kertoo vanhemmista. Jatkakaa samaan malliin.
- Anonyymi
Ei yksin nuorilla. Naisilla ei ole käytöstapoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709