Yleisöpalstalla kirjoitettua:
Mieshenkilö kammoksui kun uimahallin pesutiloissa siivoa nainen.
Näkee alastomasta miehestä kaiken.
Vastaus:
Isoa ei tarvitse hävetä ja pientä ne ei näe ollenkaan.
Naissiistijä
15
68
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoitin tähän aamutuimaan vastineen, mutta sitä ei näy, eikä poistettuakaan ole merkitty. Kirjoitin jotenkin näin.
Tarkoittiko aloitus että haluat aloittaa kevytmeilisten juttujen ketjun. Eikun mukaan.
Rakastelu on ollut hyvää kun on illalla ratsastanut kuin Mannerheim ja aamulla kävelee kuin Ahtisaari. Ei ollut omassa hihassa, mutta mukailin netistä löytämäni.
Tosi vastaus: Naisten pukukopissa kuuluu olla nais-siistijä ja miesten mies. Muuten en tykkäis.Ano 09:45
Oikeastaan olen niin kyllästynyt ja täynnä koronatekstejä, että kirjoitin jotain muuta.
Tuo Mannerheim ja Ahtisaari oli hyvä juttu
- Anonyymi
Heh:) Minä käyn uimahallissa kolmesti viikossa ja olen todennut että monet, varsinkin nuoret miehet, häkeltyvät naisen tullessa pukuhuoneeseen.
- Anonyymi
En kammoksunut mutta oudoksuin.
Menin sveduihin Blekingeen 1964. Asuimme virolaisen lokkarikalastajan yökerran huoneessa ja ainoat pesumahdollisuutemme olivat huoneemme keittosyvennyksen tiskiallas ja alakerran pienen vessan lavuaari.
Kaverit sanoivat käyvänsä paikkakunnan turkkilaisessa saunassa. Siis sinne.
Tietenkin löylyhuone oli höyryhuone.
Pesupalvelu toimi. Pesupuolella oli kivilaakonki jossa maattiin ensin vatsallaan kun täysissä pukeissa oleva vanha mamma, 21v ikäisen silmin arvioituna noin 40v vanha. vaahdotti ja pesi selkäpuolen. Sitten komensi kääntymään ja pesi mätipuolen. Ei mennyt strategiselle alueella mutta Suomen maaseudulta tullut, siihen aikaan kokematon poika tunsi olonsa hieman kiusaantuneeksi.
Kun muutaman kuukauden kuluttua muutin Södertäljeen vei moraaliton Ruotsi mennessään mutta käytti välineinään suomalaisia naisia. - Anonyymi
Itse olen ollut siistijä miesvaltanen iso firma. Kukan ei häkeeltynyt ikään katsomatta kun tulin jätti isoon miesten pukuhuone.Jossa osa meni suihkun osa pukeutui ja lähdössä kotinsa tai minee lie? Ihmisen oma pää luule kuvitelee,jos ei ole sujut kehonsa kanssa. Siistiä tekee työtä ja pätkääkän ei kinosta toisen sukupuoli elimet tai nakuna olo.
Ano 11:10
En usko juttuasi.
Ihmiset kiinnostuvat aina toisistaan.
Jopa miesten olen kuullut siunailevan toisilleen jos jollain miehellä on "Voi herran jumala sentään" kokoluokkaa oleva luonnonoikku.
Ja niin ovat naissaunottajatkin kertoilleet.
- Anonyymi
Omituiseksi asian tekee ettei miespuolisella siistijällä ole asiaa naisten puolelle?
Tasa-arvoko se jyllää?- Anonyymi
Juuri tästä on kyse, että pitää olla eri säännöt. Jos olisi tiedossa, että se on molemminpäin samanlaista, niin eihän siinä sitten mitään.
- Anonyymi
Siitä ei hyvää seuraisi, jos naisten puolella uimahallissa tms. olisi miessiistijä, miehet ja naiset ovat erilaisia, vaikka jotkut paasaavatkin tasapuolisuudesta ja liikennemerkkejä laitetaan 'neutraaleiksi' ym. hömppää.
- Anonyymi
mies siistijä naisten pukuhuoneessa, iosa ei kannata hävetä, pientä ne ei näe
- Anonyymi
Kummaa sakkia https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000008440087.html
- Anonyymi
Poistettu asiallinen viesti , miksi ?
- Anonyymi
Mikä viesti. Olen täällä joskus yöllä. Joku häirikkö laittaa sarjaviestejä, pari sanaa ja valtavasti hymiöitä, moneen ketjuun. Ylläpito niitä poistaa kun aamulla ei näy. Oiskohan sellainen kyseessä tässäkin.
- Anonyymi
Uimahallissa en käy mutta hotellissa olen parikin kertaa törmännyt huoneessa miespuoliseen kerroshoitajaan kun olen ollut juuri suihkussa enkä ole kuullut koputusta. Pitäisi aina muistaa laittaa se "ei saa häiritä" kyltti. No näistä kerroista ei traumoja ole jäänyt, herrat on vaan hymyillen pyytäneet anteeksi ja olen sanonut että jatka vaan töitäsi ihan rauhassa sillä välin kun pukeudun :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 12998
- 7961
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826