Olen kyllästynyt Luoman syöttämään moskaan ja siihen, että hän ei saa vastattua yksiselitteisiin kysymyksiin. Alankin syöttää tämän avauksen alle kysymyksiä niin kauan, että herra saa vastattua.
Kysymyksiä Ilkka Luomalle
42
76
Vastaukset
Aluksi.
Onko Kiinan poliittinen järjestelmä sinusta parempi kuin Suomella? Puhut Kiinasta niin ihannoivaan sävyyn, että niin täytyy olla?- Anonyymi
Vastaa Ile!
Sitten.
Onko demokratia sinusta huono vaihtoehto? Kun ilmeisesti ihannoit Kiinaa ja Venäjää, onko se huono asia, että Suomi kokee erilaisen järjestelmän paremmaksi?Jos aluksi Ilkka vastaisit näihin kysymyksiin. Valveillahan sinä olet, koska käyt kehumassa omia avauksiasi jo neljän jälkeen.
Ja Ilkkahan epäilemättä vastaa.
Ja mieluusti Ilkka ihan nikillä, eikä anona tukijoukon edustajana. 🤣🤣🤣
Aivan varmaa Ilkka on, että pidän tämän ylhäällä.
- Anonyymi
Nosto.
Ilkka ei ole maailman innokkain vastaamaan, kun pitäisi perustella. Olisi kuitenkin reilua vastata näin yksinkertaisiin juttuihin.
- Anonyymi
Luoma on putinisti. Ei tuollaisen puheista kannata ottaa pulttia. Nuija, mikä nuija!
- Anonyymi
Sen verran äijä näkee vaivaa juttujensa eteen et voisi kyllä sitten ne perustella ja sanoa suoraan mitä haluaa! 😡😡😡
- Anonyymi
30-luvulla Ilkka olisi kehunut kuin Adolf on laittanut Saksan kuntoon ja Suomen olisi lähennyttävä Saksaa.
Vaikea sanoa, mitkä ovat Luoman motiivit. Äkkiseltään sanoisin, että joko joku maksaa tai sitten vain arvomaailma on varsin epäisänmaallinen.
- Anonyymi
Luoman Ilkka, entinen TuttuMieskö? :D
- Anonyymi
Se halavattu!
- Anonyymi
Luoma on avannut vyönsä ja mennyt kontilleen Putinin eteen, kun Prigozhin on laittanut tilipussin kuntoon.
Kuten lupasin, pidän avauksen ylhäällä. Pidän sen esillä niin kauan, että Ilkka-herra vastaa kysymyksiini.
Ja esillä pitäminenhön ei ole vaikeaa.
- Anonyymi
Tämä Venäjän mies ei vastaa ikinä.
- Anonyymi
Suomen media pimittää täysin Australian tilanteen.
Meno alkaa olla kuin kauhuleffassa. Tuskin vastaa ja hänen viestinsä ovat ehkä vaan provoja. Hihittelee ja kikattaa yksikseen, kun saa typerille viesteillen paljon huomiota.
- Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
En oikein usko. Niin paljon Ilkka näkee juttujensa kanssa vaivaa.
Sinulle on ainakin mennyt ihon alle, lienet jäänyt pahasti jalkoihin keskusteluissa.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle on ainakin mennyt ihon alle, lienet jäänyt pahasti jalkoihin keskusteluissa.
Kas, Ilkka itse.
En ole päässyt oukein keskustelemaan. En ole juuri viitsinyt ottaa kantaa teksteihin, jotka ovat lähinnä parodiakynnyksen ylittäneitä julistuksia ja Kiinaan ja Venäjään kohdistuneita kehumisia.
Olen koettanut saada vastausta ihan helppoihin kysymyksiin. Ei ole vastauksia tullut. Osaatko sanoa syytä?- Anonyymi
Kas, Ilkka itse.
En ole päässyt oukein keskustelemaan. En ole juuri viitsinyt ottaa kantaa teksteihin, jotka ovat lähinnä parodiakynnyksen ylittäneitä julistuksia ja Kiinaan ja Venäjään kohdistuneita kehumisia.
Olen koettanut saada vastausta ihan helppoihin kysymyksiin. Ei ole vastauksia tullut. Osaatko sanoa syytä?Ehkä et ole varteenotettava keskustelija, johtuneeko siitä? Esitäpä jotain älykästä, niin katsotaan. (En ole Luoma)
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä et ole varteenotettava keskustelija, johtuneeko siitä? Esitäpä jotain älykästä, niin katsotaan. (En ole Luoma)
Et varmasti ole Luoma, et... 😍😍😍
Minusta on varteenotettavaa esittää kysymys siitä, olisiko esimerkiksi Kiinan poliittinen järjestelmä Suomellekin varteenotettava vaihtoehto.
Teksteissä kehutaan järjestelmää, jossa yksilö on merkityksetön ja demokratia vain lähinnä joutava teoreettinen malli. Jos seisot sanojesi takana, on kyllä ihan perusteltua keskustella asiasta laajemminkin.
Ymmärrätkö, Ilkka?- Anonyymi
Et varmasti ole Luoma, et... 😍😍😍
Minusta on varteenotettavaa esittää kysymys siitä, olisiko esimerkiksi Kiinan poliittinen järjestelmä Suomellekin varteenotettava vaihtoehto.
Teksteissä kehutaan järjestelmää, jossa yksilö on merkityksetön ja demokratia vain lähinnä joutava teoreettinen malli. Jos seisot sanojesi takana, on kyllä ihan perusteltua keskustella asiasta laajemminkin.
Ymmärrätkö, Ilkka?Olet vainoharhainen ressukka.- jos minä kerron etten ole Luoma, niin en ole Luoma. Et esittänyt mitään älykästä, vaan joutavanpäiväistä henkilöarvailua. Olet demokratian kannattaja kuten minäkin, olen myös vapaan ajattelun ja vapaan mielipiteen muodostamisen kannalla. Jos EI-demokraattisissa maissa pidetään "lännen demokratiaa" rappiona, siihen mielipiteeseen heillä on täysi oikeus. Dermokratiaahan ei voi viedä (edes pakolla), eikä mitään muutakaan järjestelmää, jos muutokseen on tarvetta, se tapahtuu sisältä päin.
Anonyymi kirjoitti:
Olet vainoharhainen ressukka.- jos minä kerron etten ole Luoma, niin en ole Luoma. Et esittänyt mitään älykästä, vaan joutavanpäiväistä henkilöarvailua. Olet demokratian kannattaja kuten minäkin, olen myös vapaan ajattelun ja vapaan mielipiteen muodostamisen kannalla. Jos EI-demokraattisissa maissa pidetään "lännen demokratiaa" rappiona, siihen mielipiteeseen heillä on täysi oikeus. Dermokratiaahan ei voi viedä (edes pakolla), eikä mitään muutakaan järjestelmää, jos muutokseen on tarvetta, se tapahtuu sisältä päin.
Älä käännä sivuun asiasta.
Minä otan kantaa Luoman teksteihin. Siis siihen, mitä hän sanoo. Luomalla on oikeus mielipiteeseensä, mutta jos hän jotakin väittää, hänellä on oltava pokkaa käydä keskustelu loppuun saakka.
Miksi ylipäätään ottaen puutut asiaan, kun et kerran ole Luoma...😍😍😍- Anonyymi
Älä käännä sivuun asiasta.
Minä otan kantaa Luoman teksteihin. Siis siihen, mitä hän sanoo. Luomalla on oikeus mielipiteeseensä, mutta jos hän jotakin väittää, hänellä on oltava pokkaa käydä keskustelu loppuun saakka.
Miksi ylipäätään ottaen puutut asiaan, kun et kerran ole Luoma...😍😍😍"Miksi ylipäätään ottaen puutut asiaan, kun et kerran ole Luoma..."
Et siis ole vapaan ajattelun ja vapaan mielipiteen muodostamisen kannalla, säälittävää kaksinaamaisuutta, oletko narsisti, kun kuvittelet että vain sinä saat esittää mielipiteen, mikä kaiken lisäksi on mielestäsi ainoa oikea? Anonyymi kirjoitti:
"Miksi ylipäätään ottaen puutut asiaan, kun et kerran ole Luoma..."
Et siis ole vapaan ajattelun ja vapaan mielipiteen muodostamisen kannalla, säälittävää kaksinaamaisuutta, oletko narsisti, kun kuvittelet että vain sinä saat esittää mielipiteen, mikä kaiken lisäksi on mielestäsi ainoa oikea?Olet esittänyt mielipiteesi ja kommentoin sitä. Onko sinulla vielä muuta?
- Anonyymi
Olet esittänyt mielipiteesi ja kommentoin sitä. Onko sinulla vielä muuta?
https://www.facebook.com/first.ilkka, tuon löysin hänen blogisivultaan. Ota yhteyttä suoraan häneen, jos noin kovasti haluat keskustella!
Anonyymi kirjoitti:
https://www.facebook.com/first.ilkka, tuon löysin hänen blogisivultaan. Ota yhteyttä suoraan häneen, jos noin kovasti haluat keskustella!
Älä viitsi länkyttää turhaa. Täällä on jokainen vapaaehtoisesti.
Anonyymi kirjoitti:
On vaikea keskustella, kun toinen osapuoli pakoilee.
- Anonyymi
En saa tästä ketjusta palkkaa, joten ei kiinnosta. Ps. En ole Ilkka.
Ilkan haluttomuusa vastata on aina yhtä matala. Ei se mitään. Saahan tämän esille aina uudestaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564750Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221324- 871315
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271091Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi251941- 65916