Ainakin Suurkylän kartano näyttää komealta valaistuna, sekä Siltasen pihamökki kukkakaupan takapihalla, kiitos silmäniloista!
Missä Sysmän hienoimmat kausivalot?
5
1243
Vastaukset
- Anonyymi
Sysmässä käytetään ainoastaan pimeitä jouluvaloja. Ne on vähän kalliimmat kuin tavalliset, mutta ei kuluta yhtään sähköä. Synkkyys kunniaan.
Ovat varmaan palkkaamassa konsulttia, hankkimaan lisää näitä toimimattomia valoja. - Anonyymi
Minä käytän kusivalona kiiltävää taskulamppua. Se on aika hieno ja käytännöllinen, jos on tarvetta pimeässä lorotella.
- Anonyymi
Pihalta näyttääkin hyvältä mutta uusi omistaja laittoi sisätilat liian moderniksi sisäovia myöden. Onnee vaa myynntiä varten. Käytettiikö elyn rahoja tohon modernisointiiin?
- Anonyymi
Ai, oliko se suojeltu kohde, siis sisätiloiltaan?
- Anonyymi
Lintan Kammarin kohalla tien toisella puolella on myös ihastuttavasti valaistu mökkönen. Tarunhohtoisen näköinen suorastaan, tonttuparaati ainoastaan enää puuttuu pihamaalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709