Sitä mieltä tuntuu olevan ainakin maanmainion mv-lehden tunnetusti hieno journalisti Jonathan Widell...
Taatusti puolueetonta ja tutkittua tietoa siis.
🤣🤣🤣
NATO rikollisjärjestö?
23
66
Vastaukset
Tämähän ei voi olla valetta. MV on isänmaan asialla.
Ja Venäjä ei tee mitään Ukrainassa. Ei tehnyt Georgiassakaan.
Ja vielä loppukaneetti: Trump ei hävinnyt vaaleja. Näin Widell. 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Muuten tää palsta on ihan skeidaa !Meinnaan valvonta on sairsta,mun tarttee taas häipyä muihin striimeihin!
Elämässä on paljon mielenkiintoista terve ,so menoo ny! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten tää palsta on ihan skeidaa !Meinnaan valvonta on sairsta,mun tarttee taas häipyä muihin striimeihin!
Elämässä on paljon mielenkiintoista terve ,so menoo ny!Mitä arvelet, moniko jää kaipaamaan sinua?
- Anonyymi
Hienoa huumoria...
- Anonyymi
Nato perustettiin 1949 demokraattisten valtioiden puolustusliitoksi.
Varsovanliitto puolestaan perustettiin kansandemokraattisten valtioiden liitoksi viemään sosialismin rauhanaatetta ja edistystä eteenpäin.
DDR oli merkittävä avainvaltio Varsovan liiton rauhantyössä ja Suomi ja
Suomen vasemmisto, SDP etunenässä, vastustivatkin DDR:n taistelurintamassa voimakkaasti Natoa ja sen militaristista sosialismin saavutusten varastamista vastaan.
Pienenä nyanssina DDR-tekniikan varastamisesta olkoon esimerkkinä, että Wartburgissa oli jo vuosikymmeniä sitten 3-sylinterinen moottori, joka nyt on varastettu länsiautoihinkin muka downsizenkina. Selvä suurpääoman tekninen varkaus se on.
Nykyisellä SDP:n natovastustuksella on jo historiallisiset syynsä, koska SDP:llä oli hyvin läheiset ja lämpimät suhteet DDR:ään.
SDP:n johto ( mm. Ulf Sundqwist) kertoi yleensä jo samana päivänä Pohjoismaiden neuvoston päätöksistä DDR:n johdolle, jotta Naton maat Tanska ja Norja eivät pääsisi Pohjoismaiden neuvostossa salaa tekemään myyräntyötä DDR:n ja Suomen työväenluokan rauhan ponnisteluille.
DDR:n liityttyä Natoon, SDP on joutunut profiloimaan Naton vastustuksensa entistä terävämmäksi.
Muissakin asioissa SDP joutuu taistelemaan ystävänsä DDR:n kauniiden perinteiden puolesta, kuten kansanterveystyö, perustuslain tulkinta, yksityisautoilun vastustus, yhteiskunnallistaminen , maatalouden kollektivisointi luonnonsuojelun nimissä jne. - Anonyymi
Sehän on rikollisjärjestö, eikö aloittaja tunne toteutunutta historiaa?
Nato ei ole olemassaolonsa aikana ollut missään turvaamassa rauhaa, päinvastoin.- Anonyymi
Sillä oli toisen maailmansodan jäkijärjestelyissä roolinsa, mutta Varsovan liiton hajottua se rooli suli pois.
Nyt se on ollut vuosikymmeniä rikollisten globalistien työkaluna. Anonyymi kirjoitti:
Sillä oli toisen maailmansodan jäkijärjestelyissä roolinsa, mutta Varsovan liiton hajottua se rooli suli pois.
Nyt se on ollut vuosikymmeniä rikollisten globalistien työkaluna.Niinkö? Kuka niin sanoo ja missä?
Minua myös ihmetyttää tämä globalismista jankuttaminen. Mitä pahaa maailman integroitumisessa olisi?- Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Niinkö? Kuka niin sanoo ja missä?
Minua myös ihmetyttää tämä globalismista jankuttaminen. Mitä pahaa maailman integroitumisessa olisi?Et sitten tunne maailmanmenoa, mitä tapahtuu Euroopan maissa, Australiassa, Kanadassa?
Sitä se sensuuri teettää, kun alentuu sen varaan, ei tiedä edes perusasioita. Anonyymi kirjoitti:
Et sitten tunne maailmanmenoa, mitä tapahtuu Euroopan maissa, Australiassa, Kanadassa?
Sitä se sensuuri teettää, kun alentuu sen varaan, ei tiedä edes perusasioita.Katsos ressukka: maailmalla tapahtuu kaikkea, mutta se, mitä sinä haluat uskoa, on sinusta itsestäsi kiinni.
Sinä olet valinnut uskoa mv-sontaa ja netin roskasivuja. Tai, sinulle maksaa joku siitä, että sitä syötät paskaa tännekin. Ymmärrän kyllä, että se kyrsii, kun kaikki eivät usko.- Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Katsos ressukka: maailmalla tapahtuu kaikkea, mutta se, mitä sinä haluat uskoa, on sinusta itsestäsi kiinni.
Sinä olet valinnut uskoa mv-sontaa ja netin roskasivuja. Tai, sinulle maksaa joku siitä, että sitä syötät paskaa tännekin. Ymmärrän kyllä, että se kyrsii, kun kaikki eivät usko.Ei meikän jutut ole uskon varassa, nojaan realiteetteihin johon sinä et aivopestynä kykene.
Ei ne maskinaamatkaan usko muuhun kuin propagandaan, niin säälittävää kuin se onkin.
Normi ihminen kykenee erottelemaan, MITÄ TAPAHTUU, eikä sekoita epäoleellisuuksia joukkoon. Anonyymi kirjoitti:
Ei meikän jutut ole uskon varassa, nojaan realiteetteihin johon sinä et aivopestynä kykene.
Ei ne maskinaamatkaan usko muuhun kuin propagandaan, niin säälittävää kuin se onkin.
Normi ihminen kykenee erottelemaan, MITÄ TAPAHTUU, eikä sekoita epäoleellisuuksia joukkoon.Juuri noin te foliohatut toimitte. Te ette itse luota mihinkään virallisempaan tahoon, vaan kylvätte epäluottamusta ja parasiittien lailla pureudutte jokaiseen ongelmaan. Teihin uppoaa mikä tahansa sonta ja höpinä. Jokainen sekopää tubettaja ja erotettu lääkäri on teille massiivinen auktoriteetti ja mikä tahansa lähde luotettava, kunhan se vain teidän kanssanne samoihin asioihin uskoo.
Mistään asiasta te ette keskustele. Suuria patriootteja te olette kaikki, vaikka epäilen vahvasti, että asepalvelukseen teistä ei ole ollut. Silti uho on suurta.
- Anonyymi
Usan poliisien harjoittama väkivalta kansalaisia kohtaan on myöskin rikolllists. Usan pahin rikollinen on poliisi itse. Usa, Israel ja Nato tappavat viattomia ihmisiä joka vuosi ja ihan turhaan.
- Anonyymi
Teroa Todella Sattuu :D
- Anonyymi
NATO puolustaa länsimaisia arvoja Venäjän ja Kiinan kaltaisia epädemokraattisia valtioita vastaan.
- Anonyymi
Jos Nato puolustaisi kansandemokraattisia arvoja, SDP olisi eturintamassa ollut jo Varsovanliiton aikana puolustamassa Natoa.
Koska Nato taisteli suurpääoman puolesta työväenluokkaa vastaan, jopa silloinen SDP:n puheenjohtaja informoi DDR:ää ja siten kansandemokratian etuvartiota Varsovanliittoa Tanskan ja Norjan natokataluuksista.
Suomen työväenluokka ja sen puolueet SDP:n johdolla voivat olla ylpeitä historiastaan ja jatkaa samalla linjalla vaikka DDR:ää ei enää ole. Amerikkalaisia hävittäjiä ei Suomeen osteta, vaan Suomi panostaa ennaltaehkäisevään rauhantyöhön estääkseen veroparatiisiyhtiöiden koronarokotus- ja sotakalustomarkkinat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906