Olipa komia ilotulitus Vieremän illassa lauantaina, ei ole uudenvuoden vaihtuessa noin komiota raketteja ilmassa kun nyt oli!
Ilotulitus Vieremällä
16
1989
Vastaukset
- Anonyymi
Vieremälle avattu uusi erä-tarvikeliike raketteja ainakin näyttää olevan myynnissä.
- Anonyymi
Hyvä, hyvä!
- Anonyymi
Minä ostin viimekesänä sieltä ison satsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ostin viimekesänä sieltä ison satsin.
Pontikkaa??
- Anonyymi
Hyvä hyvä! Mites Vieremällä muuten? Kuuluisa pitäjä Vieremä on. Ponsse ja Niskaset.
Vieremä oli aiemmin työaluettani. Nyt ei tarvitse lähteä enää Vieremälle.
Vieremä on tosi hieno paikka.- Anonyymi
Tosi hieno on, rrröyhh!
- Anonyymi
Erottiko ne sinut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erottiko ne sinut.
Erotti ne, kun olin aina kännissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erotti ne, kun olin aina kännissä.
Normimenoa Vieremällä.
- Anonyymi
Muistatteko vuoden 2000 ilotulituksen? Oli ehkä kovempi kun ottaa huomioon minkälainen oli ajankohta silloin.
- Anonyymi
Kai se on kunnon ilotulitus, kun pieren ja sitten myös huuuudan.
- Anonyymi
Uusi vuosi Vieremällä kuullostaa todella kiinnostavalta.
- Anonyymi
Onko siellä tuas ollu.
- Anonyymi
Eläminen vieremällä ylipäätään on yhtä ilotulitusta joka päivä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläminen vieremällä ylipäätään on yhtä ilotulitusta joka päivä!
On se, kun ei siellä muuta tehdäkään kuin pierrään jatkuvalla syötöllä.
- Anonyymi
Taetaa olla jatkuvaan ilotulituksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728