Olen mies ja nautin alastomana esiintynisestä. Olen ajaellut laittaa alastomaansuomeen alastonkuvani, jos näkyvät myös kasvoni ja toistaiseksi lähes karvaton alapääni.
Olen pieneltä paikkakunnalta Pirkanmaalta, enkä häpeaäsi sitä, että moni saattaisi tunnistaa minut.
Haluasin mielipiteitä ajatuksestani ja pitäisikö nuo karvat ajella kokonaan pois
fetissini alastomana esiintyminen
6
169
Vastaukset
Mikä on sun nimimerkki as:n sivulla
- Anonyymi
Jos kannattajia löytyy, laitan tänään kuvan. Ilmoitan nimimerkkini heti kuvan julkistamisen jälkeen. Peniskuva ainakin tulee iltapäivällä.
- Anonyymi
Laita rohkeasti kuvasi esille ja karvatkin voi poistaa. Voit myös kertoa tarkemmin olinpaiķkasi. Silloin voit varmistua, että joku sinut tunnistaa.
- Anonyymi
Kuvan pienestä kullistani olen julkaissut alastomassasuomessa nimimerkillä M151221
Jos kiinnostuneita on, niin julkaisenmyös kokovaralokuvani, jossa kasvoni näkyvät- Anonyymi
Pistä se kasvokuvasi esille. Kullisi näyttää todella mitättömältä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistä se kasvokuvasi esille. Kullisi näyttää todella mitättömältä
Mutta toihan on sen kasvokuva!
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652349En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos331745- 101584
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681387- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009