Feministien näkemys sukupuolten välisestä tasa-arvosta on sellainen, että miesten oikeudet/edut eivät saa olla naisten oikeuksia/etuja parempia. Mutta jos naisilla on joissain asioissa parempia oikeuksia/etuja, niin sillä ei ole mitään väliä.
Feministien näkemys tasa-arvosta...
14
713
Vastaukset
- Aamen.
Sitä ei voi kukaan kieltää, etteikö tuo olisi totta.
- jorojukka-kukka
Ihan yhtä hauskaa vappua naisille ja miehille!
- nimimerkkierkki
Jöriksen kehitys tasa-arvon saralla on alkanut.
Voisi puhua jo pienemmän sorttisesta ihmeestä!
Vai olisiko se sittenkin provo tai jotain...
- tyly
Enää ei ovi aukea daamin edestä ,kohteliaisuus
voitanee haudata. Joten elämä helpottuu kun
voi jättää huomiotta toisen sukupuolen.- jorojukka-kukka
Jos oven avaamattomuus on sinulta ainoa tyly asia naisia kohtaan, niin sinua voi pitää todella tasa-arvoisena persoonana. Voisit olla monelle miehelle esimerkki.
- Hertha
Eihän tuossa ole mitään uutta.
- cisma
Eilenkin odotin tumput suorina ja huuli pyöreenä ainaskin tunnin ennenkuin joku "herrasmies" suvaitsi oven avata. Kyllä ottikin pannuun :´(
Hiukan karrigoitu! Mutta etuliitteellä "yltiö-" pitänee paikkansa.Joskus tuntuu siltä, että sitten he olisivat täysin tyydytettyjä, kun heillä olisi sekä "sukkula että venus"!
vom- Hertha
Tiedätkös, minä tunnen itseni ihmiseksi.
Hertha kirjoitti:
Tiedätkös, minä tunnen itseni ihmiseksi.
Hyvä, onnittelen siitä! Hyvää vappua!
vom- Hertha
vom kirjoitti:
Hyvä, onnittelen siitä! Hyvää vappua!
vomEn ota onnitteluja vastaan.
Olen saanut ihmisen asemani ihan muualta kuin sinulta. - cisma
Miksiköhän ne miehet ovat ns. transuja?
cisma kirjoitti:
Miksiköhän ne miehet ovat ns. transuja?
Tajuat kai, että meiltä löytyy tarvittaessa myöskin "venus"...
vom
- Sanelma
tämä ei koske erityisesti feministejä. Tämä on ihan yleismaailmallinen inhimillinen katsontakanta kaikilla elämänalueilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa942713En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101734
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039