Jo ajan maailmaa haistelleena, osan kohdistaa atomipommin sijaitsemisen paikkaa.
Se ei sijaitse sotilaiden tukikohdassa.
Se ei sijaitse tulenvuoressa, eikä asteroidissa.
Atomipommi sijaitsee kätilösairaalassa ja naisten tautien ja synnytysten laitoksissa.
Missä atomipommi tikittää?
1
71
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä enemmän mies tekee töitä, sitä tietämättömäksi hän käy hetki hetkeltä siitä, mitä on naisen synnytyksessä tapahtumassa.
Miehelle menee muisto ja hän elää omaa todellisuuttaan, joka on täynnä sitä työtä, mitä työtä hän tekee.
Voihan sitä miehen aatemaailmaa kutsua psykoosiksikin, koska se loittonee todellisuudesta.
Ehkä luonto on sellainen, että mies uskaltaa erkaantua ja jossakin kohdin naisen on tultava hätiin palauttamaan mies takaisin.
Miehen rooli on lähteä pesästä ja kun mies ei lähde, niin nainen työntää miestä itse joka tapauksessa.
Mies voi erkaantua todellisuudesta monella tavoin, eikä sen tarvitse olla työkään, mutta filosofointi, mielen sisäinen konstruktio - ja psykoosipotilailla voi olla hyödyllisiä mielenkiitoisia mielen konstruktioita ja usein päihteet.
Jotakin mikä on kuitenkin lähempänä todellisuutta sijaitsee perheen piirissä. Sinne mies pyrkisi, jos pääsisi. Ei pääsee.
Naisen synnytyksessä, jälkikasvussa ym on oikea aikapommi, josta mies ei tiedä jopa silloin kun on vieressä todistamassa.
Ihan kuin aikapommi saastuttaa miehen ja sokaisee hänet, että mies kadottaa järjen vähäksi aikaa tai unohtaa itseään. Juuri se unohtaminen on se, mitä mies tahtoo ja mistä nauttii, vaikka seuraukset voivat olla fataaliset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712