On luopuminen ! Olen paljosta joutunut luopumaan, ja nyt luovun kaikesta lopustakin, unelmastanikin 🙂. Enää vain TÄMÄ hetki !!!!! Ei mitään muuta 🙂
Elämässä vaikeinta
11
96
Vastaukset
Luopumaan joutuu tässä elämässä meistä itse kukin, vaan luovuttaa ei piä.
- Anonyymi
😁😁😁😁❤🙌
- Anonyymi
No joo en OMASTA elämästäni luovuta 🙂. Ehkä, 🤔 sitten kun on kaksi metriä multaa päällä 🙂. Ehkä en silloinkaan 😂😂😂, pusui 😁
Anonyymi kirjoitti:
No joo en OMASTA elämästäni luovuta 🙂. Ehkä, 🤔 sitten kun on kaksi metriä multaa päällä 🙂. Ehkä en silloinkaan 😂😂😂, pusui 😁
No rehellisesti sanottuna, oon kyllä ite joskus luovuttanut, niin ihmisten kuin myös asioiden suhteen.
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
No rehellisesti sanottuna, oon kyllä ite joskus luovuttanut, niin ihmisten kuin myös asioiden suhteen.
No voiiiiiihhhh, ainahan sinulle löytyy korvikkeita☺😙, upeita sellasii !!!!!☺. Et et oo mistään luopunut !!!!!!!! EHKÄ ....niin makaa kuin petaa !!!☺😙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voiiiiiihhhh, ainahan sinulle löytyy korvikkeita☺😙, upeita sellasii !!!!!☺. Et et oo mistään luopunut !!!!!!!! EHKÄ ....niin makaa kuin petaa !!!☺😙
Sanosinko ,että haista vit*u , juu tiedän, mielelläsi 😛.
Ketä leikkiin jne. ☺ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanosinko ,että haista vit*u , juu tiedän, mielelläsi 😛.
Ketä leikkiin jne. ☺Soriiiii, en ollut leikissä mukana, mut.........ehkä minäkin " leikkiä " osaan, saattaa olla hiekkalaatikko leikit kaukana , kun minä alan leikkimään !!!!!!!!☺😙
Anonyymi kirjoitti:
Nyt menee ehkä pikkusen lujaa 😅
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Nyt menee ehkä pikkusen lujaa 😅
Ihan saatanan lujaa meneekin 😙, oottelen vaan niitä piipaa autoja ja valkotakkisii ku hakee mut hoitoon 😂😂😂😂😂, pusui☺
- Anonyymi
Mahtavaa, ja kahdeksan muuta tilalle.
- Anonyymi
Olenko Juudas? Luovuin lapsuudenkodin osastani muutaman €uron tähden :´-(
Per-kel
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745