On luopuminen ! Olen paljosta joutunut luopumaan, ja nyt luovun kaikesta lopustakin, unelmastanikin 🙂. Enää vain TÄMÄ hetki !!!!! Ei mitään muuta 🙂
Elämässä vaikeinta
11
96
Vastaukset
Luopumaan joutuu tässä elämässä meistä itse kukin, vaan luovuttaa ei piä.
- Anonyymi
😁😁😁😁❤🙌
- Anonyymi
No joo en OMASTA elämästäni luovuta 🙂. Ehkä, 🤔 sitten kun on kaksi metriä multaa päällä 🙂. Ehkä en silloinkaan 😂😂😂, pusui 😁
Anonyymi kirjoitti:
No joo en OMASTA elämästäni luovuta 🙂. Ehkä, 🤔 sitten kun on kaksi metriä multaa päällä 🙂. Ehkä en silloinkaan 😂😂😂, pusui 😁
No rehellisesti sanottuna, oon kyllä ite joskus luovuttanut, niin ihmisten kuin myös asioiden suhteen.
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
No rehellisesti sanottuna, oon kyllä ite joskus luovuttanut, niin ihmisten kuin myös asioiden suhteen.
No voiiiiiihhhh, ainahan sinulle löytyy korvikkeita☺😙, upeita sellasii !!!!!☺. Et et oo mistään luopunut !!!!!!!! EHKÄ ....niin makaa kuin petaa !!!☺😙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voiiiiiihhhh, ainahan sinulle löytyy korvikkeita☺😙, upeita sellasii !!!!!☺. Et et oo mistään luopunut !!!!!!!! EHKÄ ....niin makaa kuin petaa !!!☺😙
Sanosinko ,että haista vit*u , juu tiedän, mielelläsi 😛.
Ketä leikkiin jne. ☺ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanosinko ,että haista vit*u , juu tiedän, mielelläsi 😛.
Ketä leikkiin jne. ☺Soriiiii, en ollut leikissä mukana, mut.........ehkä minäkin " leikkiä " osaan, saattaa olla hiekkalaatikko leikit kaukana , kun minä alan leikkimään !!!!!!!!☺😙
Anonyymi kirjoitti:
Nyt menee ehkä pikkusen lujaa 😅
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Nyt menee ehkä pikkusen lujaa 😅
Ihan saatanan lujaa meneekin 😙, oottelen vaan niitä piipaa autoja ja valkotakkisii ku hakee mut hoitoon 😂😂😂😂😂, pusui☺
- Anonyymi
Mahtavaa, ja kahdeksan muuta tilalle.
- Anonyymi
Olenko Juudas? Luovuin lapsuudenkodin osastani muutaman €uron tähden :´-(
Per-kel
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764