Onko Venäjän tai Kiinan poliittisissa järjestelmissä mitään ongelmia? Miten asia on? Saatko vastattua?
Palataanpa siihen aiheeseen, Ilkka Luoma...
42
130
Vastaukset
Ja taas Ilkka kysyn kunnes vastaat.
Teen tämän avauksen aina uudelleen niin kauan, että saat vastattua ihan omalla nikilläsi. Älä siis nolaa itseäsi niiden anojen tukijoukkojen kanssa.
🤣🤣🤣Minulla on nimimerkki, Ilkka. Sinä olet itse valinnut esiintyä nimelläsi. Minä en.
Se, että tuet sitten lapsellisesti anona juttujasi hipoo jo säälittävyyskynnystä.- Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Minulla on nimimerkki, Ilkka. Sinä olet itse valinnut esiintyä nimelläsi. Minä en.
Se, että tuet sitten lapsellisesti anona juttujasi hipoo jo säälittävyyskynnystä.Minä en ole Ilkka....ihmetyttää vaan kuin piiloudut nikin taakse ja silti esität täällä kovaa lausunnonantajaa....surkuhupaista.
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole Ilkka....ihmetyttää vaan kuin piiloudut nikin taakse ja silti esität täällä kovaa lausunnonantajaa....surkuhupaista.
Älä länkytä, jos et ole. Tuo on juuri sitä tämän palstan typerintä hommaa.
Ilkka väittää milloin mitäkin ja olisi reilua ja rehellistä käydä keskustelut loppuun. Hän ei sitä tee. Toiminta on näillä itänaapurin faneilla jostakin syystä aina samanlaista: suoriin kysymyksiin ei saa vastausta.- Anonyymi
Älä länkytä, jos et ole. Tuo on juuri sitä tämän palstan typerintä hommaa.
Ilkka väittää milloin mitäkin ja olisi reilua ja rehellistä käydä keskustelut loppuun. Hän ei sitä tee. Toiminta on näillä itänaapurin faneilla jostakin syystä aina samanlaista: suoriin kysymyksiin ei saa vastausta.Itsehän sinä siinä länkytät, mutta kun olet niin itseäsi täynnä, et tiedosta asiaa.
Mikset sano omaa nimeäsi? Anonyymi kirjoitti:
Itsehän sinä siinä länkytät, mutta kun olet niin itseäsi täynnä, et tiedosta asiaa.
Mikset sano omaa nimeäsi?Eikö tuota kysymystä saa kysyä Luomalta? Onko siinä jotakin väärää?
- Anonyymi
Moskovan trolleilta ei vastauksia heru
- Anonyymi
Kremlin natsitrollit kykenevät vain paasaamaan KGB:n syöttämiä fasistisia valheita, mutta ajattelukyky ja vastaaminen ovat aivan liian vaikeita.
- Anonyymi
Kyse on arvoista. Esimerkiksi suhtautuminen siihen, onko oikein kiduttaa tai telottaa ihmisiä sen takia, että heillä on liian paljon vallanpitäjien mielipiteistä eroavat milelipiteet, riippuu henkilön arvoista.
Luoma ei näe kiduttamisissa ja teloituksissa mitään ongelmaa.Ei tietenkään näe. Jos hän myöntäisi ongelmia olevan, koko korttitalo kaatuisi ja hienot korulauseet näyttäisivät siltä mitä ovat: palstakuonalta.
- Anonyymi
Vanha höppänä on päikkäreiilä.
Kello 19 tulee kotihoito vaihtamaan vaipat, ja sitten taas ehkä alkaa kirjoittaa hissutteleen- Anonyymi
Tuskin nyt sentään.
miksi et ota suoraan yhteyttä Ilkka Luomaan? eikö ole kanttia? Huutelet sitten täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi et ota suoraan yhteyttä Ilkka Luomaan? eikö ole kanttia? Huutelet sitten täällä.
ystävyyspyyntö ;)
www.facebook.com/first.ilkka Anonyymi kirjoitti:
Otan yhteyttä täällä. Mitä länkytät?
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla itselläsi ei ole kanttia muuhun kuin tuohon länkyttämiseen. Noloa.
🤣🤣😊- Anonyymi
Sinulla itselläsi ei ole kanttia muuhun kuin tuohon länkyttämiseen. Noloa.
🤣🤣😊Miltä se tuntuu kun olet vihattu heikkoälynen ja yksinäinen persoona? Antaako se mielihyvää, kun koet palvelevasi ylempiäsi ja punahehkuista myrkyllistä aatettasi?
Anonyymi kirjoitti:
Miltä se tuntuu kun olet vihattu heikkoälynen ja yksinäinen persoona? Antaako se mielihyvää, kun koet palvelevasi ylempiäsi ja punahehkuista myrkyllistä aatettasi?
Noin kovilleko taas ottaa?
- Anonyymi
Noin kovilleko taas ottaa?
Et siis kykene kertomaan rehellisesti tunteistasi? Kai ymmärrät, että tuollainen muovinen somerooli voi nyrjäyttää psyyken? Tosin vaikutakin kyllä pahasti nyrjähtäneeltä. Miten olisi jokin eheytyshoito? Vai uskotko pyhän vlttuilun ja riidanhaastamisen terapeuttiseen voimaan?
Anonyymi kirjoitti:
Et siis kykene kertomaan rehellisesti tunteistasi? Kai ymmärrät, että tuollainen muovinen somerooli voi nyrjäyttää psyyken? Tosin vaikutakin kyllä pahasti nyrjähtäneeltä. Miten olisi jokin eheytyshoito? Vai uskotko pyhän vlttuilun ja riidanhaastamisen terapeuttiseen voimaan?
Palaamme aiheeseen, kun kykenet toimimaan aikuisen tavoin.
- Anonyymi
Ei
- Anonyymi
Sillä menee kaikki aika oman aloitukseen vastailuun niin ei kerkiä.
- Anonyymi
NytKylläItkettää parkuu ahdistustaan 25/8. On tullut tehtyä elämän aikana huonoja valintoja ja se kyllä näkyy.
- Anonyymi
Länsimainen media valehtelee, niin se vain on. Sulkekaa tv, radio ja pysykää puoluettomilla foorumeilla. Avointa ja sensuurivapaata tiedonvälitystä harjoittavat mediat onneksi löytävät palvelimet käyttöönsä sieltä, missä ei totuuden kertominen pelota: Venäjällä, käyttäen kiinalaista tekniikkaa. FAKTA.
USA pois Ukrainasta, Nato tuhottava lopullisesti Natsi-Saksan edustajana ja Lappeenranta Pietarin esikaupunkialueeksi. Näistä aloitetaan. Vapaus koittaa! Olennaista on taas huomata se, että Hyvä Ystäväni Ilkka Luoma ei halua vastata kysymykseen, johon vastaamisen ei pitäisi olla vaikeaa. Hän ei halua siis myöntää sitä, että hänen ihannoimissaan valtioissa voisi olla jotakin hämminkiäkin.
Hyvä esimerkki olivat Hong Kongin juuri pidetyt vaalit. "Väärät" ehdokkaat karsittiin kovalla kädellä pois. Äänestysprosentti alhainen. Luoman mielestä tällainen järjestely varmastikin olisi hyvä myös Suomeen.- Anonyymi
Onko Luoma oikeasti tuota mieltä, tarkoittanut noin ja ajattelee noin? Vai puskeeko äärivasemmistolainen persoonallisuus sinussa niin kovaa, ettet välitä tuon taivaallista realismista, vaan keksit mitä sattuu pyhän vlttuilun ja häiriköinnin nimissä?
Anonyymi kirjoitti:
Onko Luoma oikeasti tuota mieltä, tarkoittanut noin ja ajattelee noin? Vai puskeeko äärivasemmistolainen persoonallisuus sinussa niin kovaa, ettet välitä tuon taivaallista realismista, vaan keksit mitä sattuu pyhän vlttuilun ja häiriköinnin nimissä?
Luoma voisi vastata kysymykseen. Niin helppoa se olisi.
Kuka muuten on vasemmalle kallellaan? Minä vai Luoma, joka fanittaa kommunistista Kiinaa? Vai sinä?
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Selkeästi on havaittu, että Luoma kirjoittelee ajoittain anonyyminäkin. Vaihtaen sujuvasti roolia ja tyyliä. Aivan kuin Pohjois-Irlantilainen terroristi joka touhuaa väliin poliittisen siiven edustajana ja väliin kanniskelee anonyymisti pommeja väkijoukkoihin.
- Anonyymi
Ilkka on Putinin asiamies. Ihan turha tuolta on kysellä mitään Venäjää tai Kiinaa arvostelevaa juttua. Ihan sama kuin joku olisi vaatinut muinoin Göbbelsiä tilille Hitlerin ihailusta.
Anonyymi kirjoitti:
Ilkka on Putinin asiamies. Ihan turha tuolta on kysellä mitään Venäjää tai Kiinaa arvostelevaa juttua. Ihan sama kuin joku olisi vaatinut muinoin Göbbelsiä tilille Hitlerin ihailusta.
Juuri siksi haluan kun muistuttaa niin Luomaa kuin muitakin asiasta. Joku huonommin perehtynyt saattaa vielä erehtyä pitämään kaveria hyvinkin asiapitoisena kirjoittajana.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121