Moni nuori nainen kokee vapun riehakkaan kevään juhlana, jolloin voi antautua perinteiden mukaan myös miehisen seksuaalisen hyväksikäytön kohteeksi. Muistuttaisin kuitenkin siitä, että emme unohtaisi naisten keskinäistä solidaarisuutta myöskään vappuna. Meidän tulee jatkaa ristiretkeä miesten ylivaltaa vastaan ja oltava tiukkoina myös vappuna, eikä meidän pidä unohtaa, että pilluase on tärkein aseemme sodassa miehiä vastaan. Jalat siis ristissä vappunakin eikä mitään myönnytyksiä miehille.
Tiukkana myös vappuna
6
469
Vastaukset
- Kurre_Orava
Tuo menetelmä ei kyllä oikein toimi.
Katsos kun oikeasti valtaa käsissään pitävät miehet ovat jo sen ikäisiä, että se venuskukkula ei enää ole aivan tavoittamaton kuin Mount Everest.
Toisekseen niillä mustapukuisilla herroilla on sevverta pätäkkää, että sen pimppalooran ostaminen tarvittaessa on sama kuin ostaisi tikkukarkin. - Tiukempaa
Sellainen onkin kundin unelma joten jumpaamaan
takalistoa että on jotain mitä tarjota. - Seksuaalista epätasa-arvoa
Kyllä se vaan on niin, että maailmaa hallitaan pillulla. Hyvälle miehelle ei anneta, ja sitten kyllä ollaan valmiita naimaan vaikka ravintolan vessassa heti, kun kohdalle sattuu valehteleva, valtaa pitävä ja rahakas mies.
Voi vittu sitä akkojen logiikkaa! Ihmisnaaraan parinvalinta vie maailman tuhoon! Epäeettisyys vain koko ajan lisääntyy!
Naiset! Harjoittakaa seksiä luusereina ja peräkammarin poikina pidettyjen kanssa! Sen jälkeen ei tarvitse valittaa seksistä! Samalla syrjäytyminen ja sen mukanaan tuomat ilmiöt (esim. itsemurhat) vähenee.
Valitus jostain palkoista on luksuksen tavoittelua! Suomessakin on paljon miehiä, joilta puuttuu elämän perusasia, seksi. Te akat pidätte sitä itsestäänselvyytenä! Te kierrätätte samoja uroita! Aina vain samat pääsevät sänkyyn, parisuhteeseen ja siittämään!
Kyllä tasa-arvo on käytänössä valitettavasti sitä, että toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset! - cisma
No on se sitten kivaa, että täällä määritellään sekin mitä naisten pitää ja ei pidä vappuna tehdä; yhden mielestä pitää antaa ja toisen mielestä ei pidä ja kolmannen mielestä ei pidä antaa koskaan paitsi vain hänelle.
- Krisse F Emakko
Miehet on sikoja"!!1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1133091- 121996
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371875Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3981742Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211651Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681467- 1201301
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91166- 201049