Jotta eikö köyhät ja vasemmistolaisten kakarat saa parempia numeroita joita ansaitsevat? Päättääkö vammalan rikkaat ketkä saa päästä lukioon ja sieltä yliopistouralla ja ketkä joutuu levorannalle öljyä vaihtaan 10 euron tuntitaksoilla?
On kyllä väärin jos näin todella on ja näinhän se on!
Onko todella niin, että porvarillisen katsomuksen perusteella todistukset nousee Sylväällä?
4
70
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin toi Sylvään koulu on puhtaasti kokoomus-porvarillisen opetuksen antamisen opinahjo. Siellä ei edes yhteiskuntaopin tunneilla käydä läpi enää mitään Sosialistisen Internatonaalin julistuksen oppeja eikä muita marxsilaisia oppeja.
Puhdasta kokoomuslaista porvarioppia, uskontoa ja isänmaan rakkautta opetetaan Sylväällä. Saadaan Suomeen oikeaoppisia äänestäjiä ja aikuisina kaikista tulee hyviä ja siivoja porvareita.-- Anonyymi
...tuleeko siivoja porvareita vai hyviä siivoojaporvareita?
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Köyhästä perheestä olen ja yksi 10 oli todistuksessa ja sain vielä stipendin. Hujun levittämää paskapropagandaa tämä arvosanajuttu
- Anonyymi
Kokoomuslaisen laskentatavan mukaan sellaiset kotitaloudet joilla vuoden aikana käytettävissä olevat tulot ovat vain vähän päälle 80.000 euroa, niin ne on vähävaraisia eli köyhiä perheitä.
Näistä köyhistäkin perheistä toisinaan nostetaan stibendeilla saakka aina joitakin näytiksi.
Kunhan saavat edes yhden 10 numeron, olkoo se kymppi sitten vaikka käytöksestä tai uskonnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709